مشاور وزیر امور خارجه:

شهدای ترور، بی‌گناه‌ترین و پاک‌ترین شهدای تاریخ بشریت هستند

مشاور وزیر امور خارجه گفت:شهدای ترور، بی‌گناه‌ترین و پاک‌ترین شهدای تاریخ بشریت هستند.

شهدای ترور، بی‌گناه‌ترین و پاک‌ترین شهدای تاریخ بشریت هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علیرضا سالاری مشاور وزیر امور خارجه  بعد از ظهر چهارشنبه در چهارمین همایش اسوه‌های صبوری ویژه شهدای ترور در ارومیه با بیان اینکه همیشه تروریست‌هایی که در منطقه ما دست به ترور می‌زنند، تحت حمایت دولت‌های خارجی و شیطانی هستند افزود: صهیونیسم و آمریکای شیطان‌صفت، عامل و مشوق اقدامات تروریستی به‌خصوص در ایران است.

او ایجاد خشونت غیرقابل پیش‌بینی علیه حکومت‌ها برای به مقصد رساندن یک ایدئولوژی خاص خود را از جمله اهداف این اقدام غیرانسانی عنوان کرد و افزود: شهدای ترور، بی‌گناه‌ترین و پاک‌ترین شهدای تاریخ بشریت هستند.

مشاور وزیر امور خارجه گفت: آمریکای شیطان‌صفت و صهیونیسم به دنبال آتش‌افکنی در منطقه ما هستند تا مانع رسیدن نظام جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود شوند.

همسر شهید علیمحمدی از شهدای هسته‌ای و مدیر انجمن دفاع از قربانیان تروریسم کشور هم در این مراسم گفت: ۱۷ هزار شهید ترور در کشور وجود دارد و این نهاد در تلاش است دایره‌المعارف شهدای ترور کشور را تهیه و توزیع کند.

منصوره کرمی افزود: این دایره‌المعارف از شهدای ترور شهر تهران در حال اتمام است و امیدواریم در سایر شهرستان‌ها نیز این امر انجام شود.

وی ادامه داد: تاکنون همایش شهدای ترور در استان‌های تهران، اصفهان و گلستان برگزار شده و امروز چهارمین همایش در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: انجام پژوهش‌ها و طرح‌های تحقیقی در مورد آثار و لطمات ترور برای خانواده قربانیان از دیگر اقدامات این انجمن است که در این راستا از هم فکری اساتید دانشگاه و پژوهشگران برتر استفاده می‌کند.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم از سال ۱۳۸۶ توسط خانواده‌های ترور تاسیس شده و در سال ١٣٩١ مقام مشورتی سازمان ملل را دریافت کرده است.

در ادامه این مراسم فرزند شهید ترور به بیان خاطره خود از پدرش پرداخت و در ادامه از خانواده‌های شهدای ترور آذربایجان‌غربی با اهدای لوحی تجلیل شد.

انتهای پیام/ز

صحبت های مشاور وزیر امور خارجه در ارومیه

برچسب ها: شهدا ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.