نجات جان گردشگران تهرانی در آبشار «آب گرمه» شهرستان دورود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از نجات جان گردشگران تهرانی در آبشار «آب گرمه» شهرستان دورود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، صارم رضایی  مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: صبح امروز در پی تماس تلفنی با شماره تلفن ۱۱۲ (ندای امداد جمعیت هلال احمر) مبنی بر غرق شدن زوج تهرانی نیرو‌های هلال احمر شهرستان دورود به منطقه اعزام شدند.

رضایی افزود: این زوج گردشگر در مسیر آبشار «آب گرمه» دورود به دلیل عدم آشنایی با مسیر در قسمت بالا دست آبشار در نقطه پر شیب دچار لغزش شده و در لبه‌ی پرتگاهی خطرناک گرفتار شدند به نحوی که با کوچک‌ترین حرکت احتمال سقوط آن‌ها به پرتگاه وجود داشت.

وی اظهار داشت: تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان دورود به سرعت به محل گیر افتادن گردشگران اعزام شد و با ایجاد کارگاه فنی نجات کوهستان با طناب و حمایت، زوج گردشگر را به همراه دو قلاده سگ خانگی از محل پرتگاه به محل امن منتقل کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از اعضای داوطلب تیم امداد و نجات کوهستان آقایان سید محمود حسینی، محمد لک، اشکان ناصر پور و علیرضا سالاروند قدردانی کرد و از گردشگران درخواست کرد بدون آشنایی کامل با مسیر‌های دسترسی نقاط دیدنی اقدام به طبیعت گردی نکنند و حتما از راهنمای محلی خبره استفاده کنند.

انتهای پیام/ر

گردشگران تهرانی در آبشار «آب گرمه» شهرستان دورود نجات یافتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.