دستگیری متخلف زیست محیطی در لرستان از طریق فضای مجازی

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رومشکان یک نفر متخلف شکار و صید را از طریق فضای مجازی شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رومشکان یک نفر متخلف شکار و صید را از طریق فضای مجازی شناسایی و دستگیر کرد.

فتحی بیرانوند بیان کرد: این متخلف زیست محیطی اقدام به شکار یک قطعه کبک و یک قطعه تیهو نموده بود که شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رومشکان پس از کسب اطلاعات کامل و تائید صحت آن و بعد از کسب مجوز‌های قانونی، توانست متخلفی که اقدام به انتشار تصاویر شکار شده یک قطعه کبک و یک قطعه تیهو کرده بود را دستگیر کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اظهار داشت: پرونده این متخلف دستگیر شده پس از اخذ جریمه سه میلون ریالی ضررو زیان به محیط زیست، به همراه مستنداتی که توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رومشکان جمعآوری شده بود به مقام قضایی شهرستان تحویل شد.

بیرانوند اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹۵ متخلف زیست محیطی در این استان دستگیر شدند.

وی با اشاره به کاهش آمار شکار پستانداران بزرگ و حمایت شده در سطح استان ادامه داد: در جهت برخورد قاطع با شکارچیان و پیشگیری از وقوع جرم تعداد ۴۳ قبضه اسلحه از متخلفان زیست محیطی کشف و ضبط شده که از این تعداد ۳ قبضه آن‌ها سلاح بدون مجوز می‌باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان یاداور شد: یک میلیارد و ۴۸۴ میلون ریال ضرر و زیان در اثر تخلفات زیست محیطی به محیط زیست استان وارد شده که از این میزان ۶۱۸ میلیون ریال وصول شده است.

انتهای پیام/ر

متخلف زیست محیطی در لرستان از طریق فضای مجازی دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.