مدیر امور مجامع و نمایندگان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی گفت:۱۳۳صندوق کشاورزی در قالب صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، داریوش اعرابی مدیر امور مجامع و نمایندگان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در بافق گفت: تاکنون در کشور ۶۳ صندوق شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی تشکیل شده است.

او از تشکیل ۶۳صندوق شهرستانی خبر داد و افزود:۱۳۳صندوق کشاورزی در قالب صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور فعالیت دارد.

اعرابی سرمایه تمامی این صندوق‌ها را بالغ بر ۱۷۰۰میلیارد تومان برشمرد و ادامه داد: رقمی چند برابر این مقدار خدمات بر اساس طرح و برنامه از سوی سهامداران به اعضای ایت صندوق تعلق می‌گیرد.

توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی بافق در موازات بخش صنعت و معدن

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق نیز بخش کشاورزی شهرستان را به عنوان یکی از بخش‌های مهم اقتصادی، همپا و در موازات بخش صنعت و معدن در حال توسعه و پیشرفت بیان کرد و گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به منظور کاهش درگیری کشاورزان با موسسات مالی و اعتباری ایجاد شده است.

او تصریح کرد: تسهیلات قرض الحسنه که از این طریق در اختیار کشاورزان و بهره برداران قرار می‌گیرد سبب افزایش تولیدات دامی و کشاورزی می‌شود.

فرماندار بافق خاطر نشان کرد:دولت یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان و شهرستان هم حدود ۵۰۰میلیون تومان به این صندوق واریز کرده اند و بهره برداران هم سهم خود را پرداخت کرده اند.

در شهرستان بافق حدود ۵هزار بهره بردار فعال کشاورزی هستند که ۲۰۹نفر از آن‌ها عضو صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار