مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان خبرداد؛

افتتاح۴۱ طرح بنیاد مسکن در استان سمنان

علی رضا فلاحی با اشاره به افتتاح ۴۱ پروژه این نهاد در هفته دولت گفت: بهسازی و اصلاح معابر یکی از مهمترین سرفصل‌های این طرح‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی رضا فلاحی مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان  گفت : در ایام هفته دولت ۹۸ ، در سطح هشت شهرستان استان سمنان ۴۱ پروژه بااعتبار ۱۰۰ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال از محل استانی و ملی به بهره‌برداری می‌رسد که بهسازی معابر روستایی یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های این طرح‌ها محسوب می‌شود.

او بابیان اینکه در سرخه، سمنان، گرمسار و آردان هرکدام یک طرح به بهره‌برداری می‌رسد، افزود : بهسازی معابر روستای افتر سرخه از محل اعتبارات ملی و استانی بااعتبار ۶.۵ میلیارد ریال، بهسازی معابر روستای حسن‌آباد سمنان از محل اعتبارات ملی و بااعتبار چهار میلیارد ریال، بهسازی معابر داورآباد آرادان بااعتبار ۸۵۲میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و بهسازی معابر دلیجان پائین گرمسار بااعتبار یک میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در زمره این طرح‌ها هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان، گفت: در ایام هفته دولت ۱۵ پروژه نیز در روستا‌های دامغان به بهره‌برداری می‌رسد که ازجمله آن‌ها می‌توان به بهسازی معابر روستای امروان و عبدالله‌آباد از محل اعتبارات ملی و استانی بااعتبار دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال و دو میلیارد و ۱۲ میلیون ریال اشاره کرد.

فلاحی بیان کرد: در هفته دولت همچنین بهسازی معابر توسعه دروار، قوشه، صیدآباد، فرات و کلاته ملأ از اعتبارات استانی و بااعتبار ۶۸۱، ۸۵۰، یک میلیارد و ۸۱۵، ۷۲۶ و ۳۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود همچنین بهسازی معابر روستایی حداده از اعتبارات ملی و استانی بااعتبار یک میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال و بهسازی معابر روستای وامرزان از اعتبارت استانی و به میزان ۹۷۴ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

او بابیان اینکه ۱۷ طرح نیز در شاهرود طی هفته دولت افتتاح می‌شود، افزود: در شاهرود نیز بهسازی معابر سرتخت، سطوه، قلعه‌نو خالصه، مغان، یونس آباد، دهملا، قهج علیا و میغان، گرمن و گلستان و ... نیز بااعتبار دو میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال، پنج میلیارد و ۲۶میلیون ریال، ۴۵۰ میلیون ریال، پنج میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال، ۸۱۰ میلیون ریال، یک میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال، سه میلیارد و ۱۹۱ میلیون ریال، شش میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال، پنج میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال، چهار میلیارد ریال در کنار سایر پروژه‌ها در حسین‌آباد، گنده پلو و ... به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

۴۱ پروژه در سطح هشت شهرستان استان سمنان در ایام هفته دولت به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار