روایت عجیب زنی که در خواب فلج شد

زندگی یک زن جوان که مبتلا به نوعی بیماری نادر نخاعی شده بود برای همیشه تغییر کرد. این زن با نوعی گردن درد عجیب یک روز صبح از خواب بیدار و تا پایان روز فلج شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هلن فینچام اهل ولز، فقط ۲۱ سال دارد او با نوعی گردن درد از خواب بیدار شد. گردن دردی که فکر می‌کرد نتیجه خواب شبانه‌ای ناخوشایند است. اما ماجرا چیز دیگری بود.

ماجرای زنی که به طرز عجیبی فلج شد!


بیشتربخوانید: ناگفته‌های دختر مشهدی از بیماری عجیبش/ همه از من فرار می‌کنند! + عکس


چند ساعت بعد او روی تختخواب خود دراز کشید و از سینه درد رنج می‌برد. کم کم درد تا حدی شدید شد که مجبور شد با اورژانس تماس بگیرید و وقتی نیرو‌های پلیس رسیدند او حتی نمی‌توانست راه برود. سپس او را به بیمارستانی در سوانسی منتقل کردند، که در آنجا بیماری وی نوعی بیماری نادر به نام میلویت شناخته شد.

ماجرای زن ۲۱ ساله‌ای که با درد گردن از خواب بیدار و چند ساعت بعد فلج شد / با یک بیماری نادر نخاعی آشنا شوید

رفلکس‌های بازتابی او به صفر رسیده بود و حتی با زدن چکش به زانویش نیز واکنشی نشان نمی‌داد. هر سال در انگلستان حدود ۳۰۰ نفر مبتلا به میلویت می‌شوند که در حال حاضر درمانی ندارد. هلن شش ماه را در بیمارستان و ۱۲ ماه دیگر در توانبخشی گذراند. او می‌گوید اکنون فقط می‌توانم بازوهایم را به اندازه کافی برای غذا خوردنم تکان دهم، اما نمی‌توانم مواد غذایی را برش زده و در دهانم قرار دهم.

هلن روزانه هفت ساعت مراقبت‌های حرفه‌ای دریافت می‌کند. او حتی برای لباس پوشیدن نیز به کمک نیاز دارد. او هیچ نوع تحرک زیادی ندارد و نمی‌تواند مانند هم سن و سالانش تفریح یا حرکت کند. هلن باید مدام فیزیوتراپی شود. در غیر این صورت دچار مشکلاتی جدی می‌شود.

منبع: انتخاب

انتهای پیام/

ماجرای زن ۲۱ ساله‌ای که با درد گردن از خواب بیدار و چند ساعت بعد فلج شد / با یک بیماری نادر نخاعی آشنا شوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۲۱:۱۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
اوه اوه اوه آدم چقدر باید قدر سلامتیشو بدونه من خودم آدمی هستم که خیلی زود خسته میشم ولی خیلی خداروشکر می کنم که قلبی بهم داده که هیچوقت از تپیدن خسته نمیشه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
یا خدااااااااا
آخرین اخبار