وزیر ورزش در مازندران:

تمام سالن های نیمه‌کاره را تا پایان دولت تکمیل خواهیم کرد/ مهم ترین برنامه وزارت ورزش کسب سهمیه بیشتر المپیک ۲۰۲۰

سلطانی فرگفت: تمامی سالن‌های ورزشی ۶ هزار نفره نیمه‌کاره را تا پایان دولت دوازدهم تکمیل خواهیم کرد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسعود سلطانی فر صبح پنجشنبه در آیین افتتاحیه ورزشگاه شهدای نوشهر گفت: تعداد زیادی از پروژه‌های ورزشی در کشور با عنایت و حمایت‌های مقام معظم رهبری انجام می‌شود و توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش دارند.

او با اشاره به اینکه در طول یکسال گذشته مقام معظم رهبری چندین برای موفقیت‌های ورزشی ورزشکاران، پیام داده اند و انان را به حضور پذیرفته اند گفت: پروژه ورزشگاه شهدای نوشهر با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریالی بهره برداری رسیده است.


بیشتر بخوانید:سلطانی فر:دولت یک ریال هم برای ۱۶ تیم لیگ برتری پرداخت نمی‌کند


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه سال قبل موفقیت چشمگیری در جام جهانی فوتبال داشتیم گفت: در مسابقات جهانی، پاراآسیایی   موفقیت‌هایی کسب کردیم و دو تیم استقلال و پرسپول به توفیق‌هایی دست یافتند.

سلطانی فر با بیان اینکه اولین بار شطرنج باز ۱۲ ساله جزو شطرنج بازان جهان قرار گرفت و توفیق‌های زیادی در حوزه ورزش کسب کردیم گفت: امیدواریم بتوانیم بیشترین تعداد سهمیه المیپک ۲۰۲۰ را کسب کنیم که بزرگترین آوردگاه قهرمانان جهان به شمار می‌رود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: همه تلاش این است که سهمیه بیشتری برای المپیک ۲۰۲۰ که در توکیه برگزار می‌شود کسب کنیم.

سلطانی فر با اظهار اینکه مازندران یکی از قطب‌های بزرگ ورزش به شمار می‌رود گفت: جویبار قطب کشتی جهان به شمار می‌رود و در کشتی فرنگی، والیبال، رشته رزمی مازندران حرف‌هایی برای گفتن دارد.

او گفت: تیم والیبال با وجود اینکه رتبه پنجم را در مرحله دوم را کسب کرد، اما والیبال ایران جزو والیبال‌های رده بالای جهان است و در وزنه برداری، بسکتبال  نیز شمار زیادی از ورزشکاران ملی، مازندرانی هستند.

وزیر ورزش و جوانان شمار پروژه‌های در دست اجرا در مازندران را ۹۰ طرح بیان کرد و گفت: سالن بزرگ شش هزار نفره ماهفروجک ساری، سالن ورزشی جویبار، پیست دوچرخه سواری  از جمله پروژه‌ها است.

او با اظهار اینکه مازندران دارای یک تیم با نام نساجی در لیگ برتر است گفت: مازندران زمانی دو تیم در لیگ برتر بود و این نشان می‌دهد که مازندران نیازمند توجه ویژه است.

 وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ۱۶ تیم لیگ برتری که اوقات فراغت ۵۰ میلیون نفر را پر می‌کنند سالانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه دارند و ورزش در واقع ارزانترین راه برای غنی سازی اوقاف فراغت است.

انتهای پیام/س

سفر وزیر ورزش به مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار