زمان حذف قبوض کاغذهای جرایم رانندگی مشخص شد

رئیس پلیس راهور ناجا درباره فرآیند جزئیات حذف قبوض کاغذی جرایم راهنمایی و رانندگی توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا درباره زمان حذف قبوض کاغذی جرایم راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: برگه‌های کاغذی جرایم راهنمایی و رانندگی هنوز حذف نشده است؛ اکنون ۴ هزار دست‌افزار بین مأموران راهور در سطح کشور توزیع شده است، البته به ۱۴ هزار توزیع افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور ادامه داد: اکنون در حال خرید ۱۰ هزار دست‌افزار هستیم و پس از توزیع این دست‌افزارها، قبوض کاغذی به صورت کامل حذف می‌شود.

او تصریح کرد: در حال آزمایش "ترسیم کروکی الکترونیک" نیز هستیم و پس از انجام اصلاحات و نهایی شدن آن، ثبت کروکی نیز الکترونیکی می‌شود.


بیشتر بخوانید: پرداخت جرایم رانندگی قسطی شد


سردار هادیانفر افزود: با حذف قبوض جریمه مشکلاتی مانند چاپ، پانج و دیرکرد حل می‌شود و پس از آن اطلاعات به صورت آنلاین بر روی سیستم ثبت می‌شود.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: همچنین در حال تهیه ۵ هزار تبلت هستیم که این تبلت‌ها در ابتدا در اختیار مأموران راهور تهران و کلانشهر‌ها قرار می‌گیرد، یعنی افسر راهنمایی و رانندگی با تبلت قادر به جریمه کردن، نظارت پلیسی و ثبت کروکی خواهد بود و افسر‌هایی که دست‌افزار همراه دارند نیز فقط جریمه و اعمال قانون خواهند کرد.

انتهای پیام/

اعلام جزئیات حذف قبوض کاغذی جرایم راهنمایی و رانندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار