فرود مرگبار بیمار سرطانی روی سر همراه یک بیمار! +تصاویر

بیمار سرطانی که به علت ناتوانی در پرداخت هزینه عمل جراحی بیمارستان قصد خودکشی داشت با پرش از یکی از طبقات به صورت وحشتناکی روی یک مرد جوان فرود آمد.

فرود مرگبار بیمار سرطانی روی سر همراه یک بیمار! + تصاویر//جمعه صبحبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک بیمار سرطانی که با پرش از یکی از طبقات بیمارستان قصد داشت به زندگی‌اش پایان دهد موجب زخمی شدن یک مرد جوان شد. این زن ۴۹ ساله پس از پرش از یکی از طبقات روی سر همراه یک بیمار که در بیرون از بیمارستان حضور داشت فرود آمد. این حادثه وحشتناک در دانشکده پزشکی هاربین در شهر هاربین واقع در استان هیلونگ جیانگ در شمال شرقی چین رخ داد.


بیشتر بخوانید: نجات مرد در حال خودکشی در آخرین لحظه! +فیلم


در یکی از تصاویری که منتشر شده است مرد جوان را که پس از وقوع این حادثه بیهوش روی زمین افتاده نشان می‌دهد. پس از این حادثه مرد جوان که دچار شکستگی ستون مهره قفسه سینه شده بود به داخل بیمارستان منتقل و مورد مداوا قرار گرفت. بنا به گزارش رسانه‌های چین وضعیت او مساعد است. زن سرطانی نیز که آخرین مرحله سرطان تخمدان را می‌گذارند نتوانست در این حادثه جان سالم بدر ببرد.

فرود مرگبار بیمار سرطانی روی سر همراه یک بیمار! + تصاویر//جمعه صبح

فرود مرگبار بیمار سرطانی روی سر همراه یک بیمار! + تصاویر//جمعه صبح

گفتنی است؛ این زن به دلیل نداشتن بیمه درمانی قادر به پرداخت هزینه عمل جراحی خود نبود و به همین علت تصمیم گرفت با خودکشی به زندگی‌اش پایان دهد.

انتهای پیام/

حادثه وحشتناکی که بیمار سرطانی در بیمارستان رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار