معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد؛

افزایش ساعت کاری اداره‌های مهاجرت و گذرنامه پلیس با نزدیک شدن به اربعین

سرهنگ عطایی از آمادگی کامل این پلیس برای ارائه خدمات به زائران کربلای معلی در اربعین حسینی (ع) امسال خبر داد.

افزایش ساعت کاری اداره های مهاجرت و گذرنامه پلیس با نزدیک شدن به اربعین حسینیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد عطایی معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به این‌که معاونت مهاجرت و گذرنامه تهران بزرگ در ۲ محور گذرنامه ایرانی و اتباع خارجی، مبادرت به ارائه خدمات می‌کند، به جزئیات این خبر پرداخت و گفت: در حوزه خدمات گذرنامه به شهروندان تهرانی این معاونت با ۲ اداره گذرنامه مرکزی واقع در خیابان شهید مطهری نبش کوه نور و شهرری واقع در بلوار بسیج ضمن ارائه بخشی از خدمات، مسئولیت نظارت بر امور گذرنامه بیش از ۱۳۷ دفتر خدمات الکترونیک انتظامی تهران بزرگ را بر عهده دارد.

این مقام انتظامی بیان کرد: اداره گذرنامه مرکزی واقع در خیابان شهید مطهری، نظارت بر بخش گذرنامه دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی شمال، شمال شرق، شمال غرب و شرق تهران را برعهده دارد و اداره گذرنامه شهرری نیز نظارت بر بخش گذرنامه دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی جنوب، جنوب شرق و جنوب غرب را عهده دار است.


بیشتر بخوانید:بکارگیری ۳۰ هزار نیروی پلیس ایرانی برای تأمین امنیت زائران در اربعین امسال 


سرهنگ عطایی، گفت: ادارات تابعه معاونت مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت، با نزدیک شدن به ایام ماه محرم و اربعین حسینی (ع) ضمن افزایش ساعت کاری خود تا ساعت ۶ عصر، در روز‌های عادی و ارائه خدمات در روز‌های تعطیل، خدمات مضاعفی را به شهروندان تهرانی ارائه می‌کند.

وی افزود: مساعدت با اتباع خارجی که قصد شرکت در این مراسم مذهبی را دارند منوط به اتخاذ تصمیم وزارت امور خارجه و وزارت کشور است.

معاون مهاجرت و گذرنامه تهران بزرگ، تصریح کرد: افرادی که در پیاده روی سال گذشته به هر نحو گذرنامه خود را گم کرده و یا تخلفات گذرنامه‌ای در ورود و خروج از مرز داشته اند، از هم اکنون با مراجعه به اداره بررسی صلاحیت گذرنامه در ساختمان مرکزی واقع در خیابان شهید مطهری، اقدامات اولیه را انجام دهند تا زمان برگزاری مراسم با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

تمهیدات معاونت گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت برای زائرین اربعین حسینی (ع)

برچسب ها: پلیس ، گذرنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمشیدمحبعلی
۱۱:۲۶ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
سال گذشته۲۴/۷/۱۳۹۷خروج و۲۹/۷/۱۳۹۷ورودازایران به عراق وبلعکس ولی متاسفانه مهرخورده ولی ثبت نشده چکاربایدبکنم چون بیمم راقطع میکنند
Iran (Islamic Republic of)
مسافر
۱۱:۲۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
چرا درست اطلاع رسانی نمیشه .هیچ تلفنی پاسخگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
کرامت دمي
۱۲:۵۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
سال قبل. ورود به ايران داخل گذرنامه ام نخورده...بايد چکار کنم
آخرین اخبار