نوری: نباید مانع ورود هواداران به ورزشگاه شویم

کاپیتان تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم گفت: انتظار داشتم هواداران بیشتری برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی بیایند.

نوری: نباید مانع ورود هواداران به ورزشگاه شویمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی در پایان بازی مقابل پرسپولیس بیان کرد: بازی اول همیشه بی کیفیت است، اما ما امروز خیلی خوب بازی کردیم. برخی از بازیکنان جوان ما اولین بازی خود در لیگ برتر را انجام می‌دادند و تمام تلاش خود را کردند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - پارس‌جنوبی صفر/ چیپ ترابی روبان افتتاحیه لیگ برتر را قیچی کرد


او ادامه داد: پرسپولیس‌ها از تجربه شان استفاده کردند و به آن‌ها تبریک می گوییم. انشاالله بازی بعد بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

نوری درباره این بازی افزود: من تغییر خاصی در این بازی احساس نکردم و فقط دیدم که طبقه دوم را بسته بودند و هواداران زیادی نتوانستند بیایند. معمولا در افتتاحیه این انتظار وجود دارد که استقبال باشکوهی شود. نباید طبقه دوم را بست تا هوادار نتواند به ورزشگاه بیاید.  


بیشتر بخوانید: رضاییان به سازمان لیگ رفت
حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - پارس جنوبی‌جم


نوری درمورد این که تا دیشب قرار بود پارس جنوبی در این بازی شرکت نکند، گفت: ما مشکلات مالی داریم. از فصل قبل هنوز خیلی طلب داریم و در این فصل دریافتی نداشتیم. مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی قول‌هایی به ما داد تا مشکلات حل شود و بچه‌ها هم  با روحیه بازی کردند. امیدوارم مشکلات این تیم جوان حل شود چرا که این تیم می‌تواند خیلی خوب رشد کند.

انتهای پیام/

اظهارات نوری پس از بازی با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار