کالدرون: استفاده از بازیکنان جوان فلسفه فوتبال آرژانتین است / من مربی فیفا هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فلسفه فوتبال آرژانتین این است که از بازیکنان جوان استفاده شود.  

کالدرون: استفاده از بازیکنان جوان فلسفه فوتبال آرژانتین است / من نماینده و مربی فیفا هستمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم پارس جنوبی جم اظهار کرد: در ابتدا از حمایت هواداران تشکر می‌کنم و به بازیکنان به خاطر کسب این ۳ امتیاز تبریک می‌گویم. اولین بازی در خانه را در صورتی که زود گل نزنیم سخت می‌شود، اما با وجود همه سختی‌ها این کار را انجام دادیم.

او گفت: بازی‌های تدارکاتی زیادی داشتیم و می‌دانستم استفاده از بازیکن جوان در نخستین بازی سختی‌های خاص خود را دارد. در دیدار‌های تدارکاتی این بازیکن عملکرد خوبی داشت و من خیلی به این بازیکن امید و اعتماد دارم و اگر به همین صورت ادامه بدهد از او در آینده استفاده می‌کنم. اینکه روستایی جزو بازیکنان فیکس باشد سخت است، اما از او استفاده می‌کنم. فلسفه فوتبال آرژانتین این است که از بازیکنان جوان استفاده شود.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - پارس‌جنوبی صفر/ چیپ ترابی روبان افتتاحیه لیگ برتر را قیچی کرد


کالدرون گفت: اگر نادری در نیمه اول گل زده بود شاهد یک بازی متفاوت بودیم، اما به علت اینکه در نیمه اول گل نزدیم بازی سخت شد. در بین ۲ نیمه با برخی از بازیکنان صحبت کردم و تغییراتی داشتیم. البته بازیکنان پارس جنوبی جم در شکل دفاعی خوب بازی کردند، اما ما در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم.

تیم حریف آمده بود تا ما بازی نکنیم

او بیان کرد: از بازیکنان راضی هستم، اما از لحاظ فوتبالی بازی بهتری مد نظرم است. در واقع تیم حریف آمده بود که ما بازی نکنیم و فوتبال فیزیکی شدید در اینجا حاکم بود و شاهد سانتر با توپ‌های بلند بودیم. آن‌ها فوتبالی که دوست داشتند خوب بازی کردند.

من به وقت تلف کردن تیم پارس جنوبی جم اعتراض داشتم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چندین بار اعتراض کرد، گفت: در واقع اعتراض من به ضربات شروع مجدد و وقت تلف کردن حریف بود. من نماینده و مربی فیفا هستم و قوانین این نهاد اجرایی را خوب می‌شناسم. وقت مفید بازی ۱۵- ۱۶ دقیقه بود. نقش داور زمانی مشخص می‌شود که ۲۰ دقیقه وقت مفید داشته باشیم و این خواهش را از داور کردم. من از عملکرد داور راضی هستم.

بازی زیبا به چشم نیامد

او تصریح کرد: من دوست دارم از بازیکنان خوب استفاده کنم و ترابی و امیری بازیکنان خیلی بزرگی هستند. امیری امروز در سطح عالی خودش نبود، چرا که تیم حریف یارگیری من تو من کرده بود و بازیکنان ما را بسته بود. به همین دلیل بازی زیبایی که ما می‌خواستیم، به چشم نیامد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من دوست دارم که فوتبال قشنگ تری ارائه کنیم. با این حال وقتی تیم حریف به شما اجازه خوب بازی کردن نمی‌دهد، مجبور هستید یکسری تغییرات و جابه‌جایی‌ها داشته و کار دیگری را امتحان کنیم. تیمی که در خانه خودش بازی می‌کند و زود گل نمی‌زند، در ادامه بازیکنان عصبانی می‌شوند. اگر در بازی‌های بعدی زودتر گل بزنیم، بازی متفاوتی را از تیم ما خواهید دید.


بیشتر بخوانید: حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - پارس جنوبی‌جم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار