مرحله دوم پویش فرهنگی ‍‌‍"بخوان" در مترو اجرا می‌شود

درمرحله دوم پویش "بخوان" بیش از ۴۰ عنوان کتاب در قطار‌های مترو معرفی می‌شود.

مرحله دوم پویش فرهنگی ‍‌‍به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،مرحله دوم پویش فرهنگی ‍‌‍"بخوان" در مترو اجرا می‌شود.

در مرحله دوم پویش "بخوان" که به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت از روز شنبه ۹۸/۰۶/۰۲ اجرا خواهد شد و هدف اصلی آن ترویج بیشتر فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه آن در ایستگاه‌ها و قطار‌های مترو است که در این کمپین از نویسندگان، پژوهشگران حوزه ادبیات، اساتید دانشگاه و بزرگان فرهنگ و هنر و شهروندان خواسته شده که کتاب‌های مناسب را برای مخاطبان معرفی کنند. در این پویش هر کدام از این گروه‌ها با معرفی بخشی از یک کتاب آن را به مخاطبان توصیه می‌کنند.

ضمن اینکه نوع انتخاب محتوا‌ها نیز بر اساس امتیاز جذابیت محتوا به صورت خاص برای مخاطب انتخاب شده است، به طوری که علاقمندان بعد از خواندن این برش‌ها ترغیب به مطالعه همه کتاب بشوند و آن را تهیه کنند. در مرحله نخست این پویش از نظرات اساتیدی، چون سید جلال کزازی، غلامحسین دینانی و مجید انتظامی بهره برده‌ایم و در حوزه نویسندگان هم از نویسندگان نام آشنا و صاحب آثار فاخر مثل رضا امیرخانی و سارا عرفانی استفاده کرده ایم.

 در خصوص انتخاب شهروندان؛ بعد از تولید و انتشار فراخوان در ایستگاه‌های مترو، مسافران در خصوص انتخاب بخش‌های مختلف کتاب به معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت پاسخ خواهند داد و بخش‌های انتخاب شده خود را ارسال می‌کنند.

مرحله اول پویش "بخوان" همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شروع شد که مورد توجه و استقبال مسافران مترو قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارائه کتاب در مترو

برچسب ها: مترو ، شهرداری تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار