عرضه نسخه موبایلی PES 2020 در ماه اکتبر

شرکت ژاپنی Konami اعلام کرده است که نسخه موبایلی بازی شبیه‌ساز فوتبال «eFootball PES 2020» در ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

عرضه نسخه موبایلی PES 2020 در ماه اکتبربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طرفداران بازی PES دیگر نیازی ندارند تا مدت زیادی منتظر نسخه موبایلی بازی مورد انتظار خود یعنی eFootball PES 2020 باشند. شرکت بازی‌سازی Konami به تازگی اعلام کرده است که جدیدترین نسخه موبایلی این بازی شبیه‌ساز فوتبال، در ماه اکتبر عرضه خواهد شد و بسیاری از ویژگی‌هایی که تا به حال برای نسخه رایانه‌ای و کنسولی PES 2020 عرضه شده است را شامل می‌شود. نسخه جدید بازی eFootball PES 2020 به قابلیت‌های جدید دریبل‌زنی مجهز شده است که باعث می‌شود گیمرها به راحتی بتوانند با بازیکنان ماهر خود، بازیکنان رقیب را  پشت سر بگذارند.

با تولید بازی PES 2020، شرکت Konami قرارداد خود با تیم‌های محبوب بارسلونا و آرسنال را تمدید کرد. نسخه موبایلی این عنوان قرار است همچنین شامل تیم‌های محبوبی از جمله منچستر یونایتد، قهرمان آلمان، بایرن مونیخ و همچنین قهرمان ایتالیا، یوونتوس باشد. Konami همچنین قول داده است که PES 2020، سیستم کنترل توپ متمرکزتر و رفتار هوش مصنوعی دفاعی بهتری، نسبت به قبل داشته باشد.


بیشتر بخوانید: توضیحات سازنده بازی The Witcher 3 برای کنسول سوییچ


کسانی که به دنبال رقابت بیشتر هستند، می‌توانند منتظر نسخه آنلاین این بازی با نام Matchday باشند که قرار است در ماه دسامبر عرضه شود. PES 2020 یک بازی یا دربی مهم را انتخاب خواهد کرد که گیمر‌ها با حضور در آن، می‌توانند یک تیم را انتخاب کنند و جایزه ببرند.

اینگونه که فروش بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال نشان می‌دهد، Pro Evolution Soccer همچنان در فروش از رقیب خود، FIFA عقب‌تر است اما فرنچایز PES طرفدارانی دارد که محبوبیت آن را نسبت به بازی‌های شرکت EA Sports بالاتر می‌برد. همچنین، زمانی بود که گیم‌پلی PES نسبت به FIFA ترجیح داده می‌شد. در هر حال یکی از عواملی که باعث شده است فروش PES نسبت به فیفا کمتر شود، تمام شدن قرارداد Konami با لیگ قهرمانان اروپا بود. شاید نسخه موبایلی جدیدی که این شرکت تولید می‌کند نظر منتقدان PES را عوض کند.

انتهای پیام/

نسخه موبایلی PES 2020 تولید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار