افتتاح طرح های هفته دولت در کامیاران

در گرامیداشت هفته دولت ۴۶ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۵۸ میلیارد ریال در کامیاران به بهره‌برداری می رسد.

افتتاح طرح های هفته دولت در کامیارانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرماندار کامیاران اظهار داشت: ۶ مورد از این طرح‌ها به صورت امانی توسط شهرداری و ۴۰ مورد نیز توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام شده که برای اجرای آن‌ها حدود ۱۵۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.
مسعود الماسی گفت: این طرح‌ها شامل سنگ فرش معابر، دیوار حایل، زیرسازی معابر روستایی، اجرای شبکه فاضلاب و آب شرب، جدول گذاری معابر است.
شاهینی، ماراب، چغابراله، الک، کوره دره سفلی، شیروانه، وندرنی سفلی، باخله، خامسان، فرج آباد، قورق و فارس آباد از روستا‌های هدف برای اجرای این طرح هاست.
وی اضافه کرد: شرکت گاز نیز از نظر تعداد دومین دستگاه اجرایی در این شهرستان است که طرح‌های آن شامل گازرسانی به روستا‌های پشته، گاوشان، یمینان سفلی و علیا، طاینه و یوسف آباد و اتصال طرح‌های تولیدی مرغداری روژان، قوروق، طا، موچش و سیاناو به شبکه گاز است.
احدث پنج سد رسوب گیر، ۲ مورد عملیات بیومکانیکی و بانکت بندی، آسفالت معابر روستای خامسان، آبرسانی، ایستگاه خودکار هواشناسی خامسان از دیگر طرح هاییست که قرار است در هفته دولت به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ت

طرح های هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.