شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در دومین روز شهریور ماه با رشد ۳۸۵۸ واحدی به پله ۲۶۹ هزار و ۹۵۶ رسید.

رشد یک هزار و 700 واحدی بورس در ابتدای معاملاتبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۱۷۴۲.۴۲ واحدی در ارتفاع ۲۶۷ هزار و ۸۶۹ واحدی ایستاد.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۹۱ میلیون سهم طی ۷۷ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: رشد ۸۳۵ واحدی بورس در ابتدای معاملات 


نماد‌های پر بیننده معاملات وپاسار، شپنا، شتران، وبصادر، وتجارت و وخودرو با روند صعودی و فملی با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۱۲.۲۹ واحدی به پله ۳ هزار و ۵۹۱ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۰۹ میلیون سهم طی ۶۲ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات دومین روز شهریور ماه با صعود ۳۸۵۸ واحدی به پله ۲۶۶ هزار و ۱۲۷ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۳ هزار و ۱۳۸ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۱ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۵۴۹ ریال در بیش از ۳۳۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۱۰۴۲ واحد، شاخص بازار اول ۲۶۳۷ واحد، شاخص آزاد شناور ۴۱۱۶ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۷۶۵ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۱۸۳ واحد و شاخص بازار دوم ۸۵۸۹ واحد رشد را تجربه کرد.

معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با صعود ۱۰ واحدی به پله ۳ هزار و ۵۸۹ واحدی رسید.
در بازار فرابورس نیز تعداد یک هزار و ۶۳۳ سهم اوراق بهادار به ارزش ۹ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۷۶۰ ریال در بیش ۲۵۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار