سردار یزدی:

وزارت دفاع مایه افتخار کشور است

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: اقتدار امروز نیرو‌های مسلح از برکت زحمات کارمندان دولت در وزارت دفاع است.

کارمندان وزارت دفاع مایه افتخار کشور هستندبه گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز شنبه در مراسم تجلیل از وزیران شهید و شهدای کارمند که در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزارشد، اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی تاکنون ۲۸ هزار شهید از کارمندان دولت تقدیم آرمان‌های انقلاب شده‌اند.

او ادامه داد: شهدای ترور از مظلوم‌ترین شهدا هستن، این عزیزان در آتش حقد، کینه و خیانت دشمنان سوختند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با اشاره به حضور تعدادی از کارمندان در صف مدافعان حرم گفت: در میان کارمندان دولت، حتی شهدایی از مدافع حرم دیده می‌شوند که این بیانگر حضور و احساس مسئولیت کارمندان خدوم دولت در صحنه‌های مختلف مبارزه با جبهه کفر و الحاد است.

او افزود: ما باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم. به همین دلیل هم در این هفته سعی کرده‌ایم تا یاد کارمندان خدوم به ویژه کارمندان شهید را در بین مردم احیا و از ایثارگری‌های این عزیزان یاد کنیم.

سردار یزدی با بیان اینکه کارمندان دولت به ویژه کارمندان وزارت دفاع از زحمتکش‌ترین افراد جامعه هستند، عنوان کرد: اگر نیرو‌های مسلح، پهپاد متجاوز را در آسمان کشور مورد هدف قرار می‌دهند و یا دستان ملوانان متجاوز در خلیج فارس بالا می‌رود و تسلیم رزمندگان اسلام می‌شوند به واسطه حمایت‌های بی دریغ عزیزان ما در وزارت دفاع است و ما به چنین مردانی افتخار می‌کنیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: کارمندان دولت امروز آبروی نظام و انقلاب را حفظ می‌کنند و مردم ما نیز خدمت صورت گرفته را با گوشت و پوست خود حس کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار