افتتاح آموزشگاه ۱۲ کلاسه باقرالعلوم(ع) سمنان در نخستین روز از هفته دولت

هم‌زمان با نخستین روز از هفته دولت سال ۹۸ و با حضور استاندار سمنان و سایر مسئولان ارشد استانی و شهرستانی مدرسه خیر ساز ۱۲ کلاسه باقرالعلوم(ع) سمنان افتتاح شد.

  مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز باقرالعلوم(ع) شهر سمنان صبح شنبه در نخستین روز از هفته دولت سال ۹۸ با حضور استاندار سمنان، نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس و سایر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید تا از مهرماه میزبان دانش آموزان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  علیرضا آشناگر استاندار سمنان در مراسم افتتاح این مدرسه بابیان اینکه ایران کشوری درحال‌توسعه است و مبنای توسعه در همه‌جا آموزش‌وپرورش است، گفت: توجه جدی به آموزش‌وپرورش منجر به توسعه خواهد شد.

او با به این اینکه مربیان آموزش‌وپرورش ، فرماندهان توسعه پایدار هر کشور هستند، افزود: ابزار توسعه تغییر نگرش محسوب می‌شود و لذا این تغییر نگرش در بدنه آموزش‌وپرورش می‌تواند شکل بگیرد.

آشناگر بیان کرد: توقع ما از آموزش‌وپرورش این است که در وهله نخست، تفاوت‌ها را به رسمیت بشناسد، گفتگوها و روا داری را گسترش داده و در وهله بعد مهارت‌های اجتماعی، فردی و کاری دانش آموزان را نیز را ارتقا دهد تا مجموعه‌ای موفق را شاهد باشیم.

در این مراسم از خیر بانی مدرسه باقرالعلوم سمنان نیز تقدیر شد.

انتهای پیام / م

مربیان آموزش‌وپرورش ، فرماندهان توسعه پایدار هر کشور هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.