در هفته دولت امسال؛

افتتاح و کلنگ زنی ۷۶ طرح اقتصادی در آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از افتتاح و کلنگ زنی ۷۶ طرح اقتصادی در استان خبر داد.

افتتاح و کلنگ زنی ۷۶ طرح اقتصادی در آذربایجان غربیرضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: همزمان با هفته دولت و با حضور معاون اول رئیس جمهور ۶۲ پروژه اقتصادی و زیر بنایی در آذربایجان غربی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: برای افتتاح این پروژه ها، ۱۷۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و برای یک هزار و ۷۰۸ نفر هم به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی با اشاره به پروژه‌های کلنگ زنی بیان کرد: همزمان با هفته گرامیداشت دولت در آذربایجان غربی عملیات اجرایی ۱۴ پروژه اقتصادی نیز آغاز خواهد شد.

حسینی ادامه داد: برای اجرای این پروژه‌ها نیز ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است که با افتتاح این پروژه‌ها برای ۲ هزار و ۶۷۹ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

کارخانه ذوب طلای خوی به بهره برداری می رسد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: واحد ذوب طلای شهرستان خوی یکی از مهمترین طرح هایی است که همزمان با این هفته و با حضور مقامات کشوری با حجم سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

حسینی افزود: همچنین کلنگ احداث کارخانه های سیلیکون در شهرستان خوی با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد تومان و همچنین کارخانه تولید روغن‌های خوراک در شهرستان ارومیه با کاربرد در صنایع غذایی و  با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد تومان به زمین زده می‌شود .

 

انتهای پیام/م

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.