حکیمی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتخاب هیات رئیسه شورای شهر ربطی به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ندارد/ احزاب به صورت مستقل وارد بحث انتخابات شده‌اند


عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره ورود این نهاد به عرصه انتخابات اظهار کرد: شورای هماهنگی هنوز وارد بحث های انتخاباتی نشده است، اما احزاب به صورت مستقل وارد بحث‌های انتخاباتی شده‌اند.


انتخاب هیات رئیسه شورای شهر ربطی به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ندارد/حزب اراده ملت هنوز درباره ائتلاف با شورای عالی تصمیم نگرفته است/احزاب به صورت مستقل وارد بحث انتخابات شده انداحمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ائتلاف حزب متبوع خود و احزاب دیگر اصلاح طلب با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اظهار کرد: از ائتلاف و یا عدم‌ائتلاف احزاب اصلاح طلب با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان بی‌اطلاع هستم.

وی ادامه داد: حزب اراده ملت هنوز درباره ائتلاف با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تصمیم نگرفته، اما کمیته سیاسی حزب در حال بررسی این موضوع است، به طور کلی در ساز و کار اصلاح طلبان حضور داریم و با مجموعه احزاب هم فکر در انتخابات همکاری خواهیم کرد.

دبیرکل حزب اراده ملت با اشاره به زمزمه‌های تغییر هیات رئیسه و ریاست شورای شهر تهران تصریح کرد: تغییرات در شورای شهر بستگی به نظر اعضا دارد، شورای شهر هر سال هیات رئیسه را انتخاب می‌کند که ترکیب آن بستگی به توافقات اعضای آن دارد، به طور کلی موضوع انتخاب هیات رئیسه شورای شهر ربطی به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ندارد، زیرا این مسئله یک امر سیاسی نیست و نباید از بیرون دخالتی در امو شورای شهر صورت گیرد.

فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه اظهارنظر درمورد عملکرد شورای شهر یک امر نسبی است، گفت: باید یک ارزیابی کارشناسی درمورد اینکه شورای شهر در زمینه‌های مالی، پروژه‌های نیمه تمام، درآمد و هزینه‌ها و شاخص‌های توسعه شهری در زمان تحویل شهرداری تاکنون صورت گیرد، سپس راجع به عملکرد این نهاد اظهارنظر کرد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره ورود این نهاد به عرصه انتخابات اظهار کرد: شورای هماهنگی هنوز وارد بحث‌های انتخاباتی نشده است، اما احزاب به صورت مستقل وارد بحث‌های انتخاباتی شده‌اند.

حکیمی‌پور با بیان اینکه بحث انتخابات پیش رو فعلاً ربطی به مباحث مجمع عالی اصلاح طلبان ندارد، گفت: مجمع عالی اصلاح طلبان یک ساز و کار جدید برای ساماندهی این جریان است و مقصود از تشکیل این نهاد طراحی یک سازوکار کامل‌تر و کارآمدتر با توجه به تجارب گذشته است.

دبیرکل حزب اراده ملت درباره ورود مجمع عالی اصلاح طلبان به انتخابات پیش رو مجلس گفت: مجمع عالی اصلاح طلبان ممکن است تا قبل از انتخابات مجلس تشکیل نشود و اگر هم تشکیل شود خودش باید درمورد ورود به انتخابات تصمیم‌گیری کند.

وی با اشاره به انتقادات کرباسچی به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: کرباسچی نظر خودش را دارد، معتقدم در شورای هماهنگی احزاب باید با همفکری و شناسایی ضعف‌ها آن ها را برطرف کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار