استاندار فارس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بهره‌برداری از ۸۲۱ پروژه با اعتبار ۳۲۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت در فارس

رحیمی گفت: امسال ۸۲۱ پروژه در هفته دولت در بسیاری از شهرستان‌های استان با اعتباری بیش از ۳۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عملکرد این استان در هفته دولت اظهار کرد: از زمانی که سکان کشور بر دوش دولت تدبیر و امید قرار گرفت این دولت تلاش کرد  مشکلات پیش رو را کاهش دهد.

استاندار فارس گفت: در سال ۹۲ در هفته دولت حدود ۳۷۵ پروژه با اعتباری برابر با ۶۶۰ میلیارد تومان افتتاح  شد و از آن سال تاکنون هر سال به تعداد ارزش پروژه‌ها افزوده شده  است.

رحیمی بیان کرد: امسال  ۸۲۱ پروژه در هفته دولت در بسیاری از شهرستان‌های استان با اعتباری بیش از ۳۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود  و تا پایان سال نیز بسیاری از پروژه‌ها با ارزش ۳۰ هزار میلیارد تومان افتتاح خواهند شد.

استاندار فارس با اشاره به افتتاح ۲ سد و آبرسانی به شهرستان‌های داراب، استهبان و فسا در هفته دولت تصریح کرد: آزاد راه شیراز ـ اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین پروژه آزادراهی کشور به طول ۲۲۵ کیلومتر در استان فارس در حال اجراست.

رحیمی گفت: ۳۰ پروژه تأمین آبرسانی، ۶۵ پروژه راهسازی، ۱۰ طرح فضا‌های آموزشی، ۳۵ پروژه بهداشتی، ۱۱۵ پروژه شهری، ۱۲۱ پروژه مسکن شهری، ۴۲ پروژه ورزشی شهری و روستایی از جمله طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت است.


بیشتر بخوانید: امام خمینی(ره) مسیر و راه خدمت به مردم را به ما نشان داد/ انتقاد از دولت بلامانع است


انتهای پیام/

افتتاح ۲ سد در استان فارس در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار