اصلاح فرآیند تنظیم بازار خوزستان با اجرای سامانه ساتکا

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: به منظور اصلاح فرآیند تنظیم بازار استان، سامانه ساتکا طراحی و رونمایی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید نورالله حسن زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: برای اصلاح فرآیند تنظیم بازار خوزستان یک نرم افزار و سایت در معاونت اقتصادی استانداری طراحی و اجرا شده تا وضعیت تنظیم بازار استان هماهنگ‌تر از گذشته شود.

او با بیان اینکه گاهی اوقات مشکلاتی میان بخش‌های مختلف استان در بحث حواله‌ها و همچنین ناهماهنگی‌هایی میان دستگاه‌های اجرایی به وجود می‌آمد، اظهار داشت: هم اکنون این سامانه به منظور حل این مشکلات طراحی شده است و امیدواریم بتواند به بهبود شرایط کمک کند.

حسن زاده افزود: به کمک سامانه ساتکا می‌توانیم وضعیت کالا را در استان رصد و همه مشکلات را در بحث تنظیم بازار حل کنیم. در این زمینه هر دستگاهی که قصور یا کوتاهی داشته باشد به راحتی قابل شناسایی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: سامانه ستاد تنظیم بازار خوزستان (ساتکا) در راستای حل مشکلات بازار استان طراحی و رونمایی شده و آدرس این سامانه www.satka.ir است.

انتهای پیام/گ

رونمایی از سامانه ساتکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.