مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به شکایات مزاحمت‌های تلفنی اورژانس در دادگستری فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجواد مرادیان ضمن تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رییس دادگستری استان فارس به پاس همکاری و توجه ویژه به امر امداد و حوزه اورژانس ۱۱۵ و اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به شکایات مزاحمت‌های تلفنی اورژانس در دادگستری فارس، اظهار کرد: امیدواریم برخورد جدی با مزاحمان اورژانس ۱۱۵، باعث پاسخ دهی هرچه سریعتر کارشناسان اورژانس به نیازمندان واقعی به خدمات فوریت‌های پزشکی شود.

او  با اشاره به آمار مزاحمت‌های تلفنی در سه ماه نخست امسال در سه ماه نخست امسال، ادامه داد: حدود ۱۴ درصد تماس با خطوط امدادی اورژانس، مزاحمان بوده اند که این امر نیازمند توجه ویژه به رفتار کودکان و فرهنگ سازی در استفاده از ۱۱۵ در خانواده‌ها است.

مرادیان افزود: مزاحمت‌های تلفنی خطوط امدادی اورژانس، می‌تواند باعث اختلال در امر امداد رسانی به نیازمندان واقعی خدمات اورژانس شود؛ همچنین باعث در سرعت رسیدن تیم‌های امدادی اورژانس به مددخواهان اختلال ایجاد کند.

انتهای پیام/چ

مزاحمت‌های تلفنی اورژانس ۱۱۵

برچسب ها: اورژانس ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار