افتتاح پروژه های عمرانی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۱۷ پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی توس، گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای ساخت و راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت بوده تا با تجهیز و تکمیل پروژه‌ها در جهت کمک به صنعتگران و توسعه اقتصادی آن‌ها عمل کنیم.

او تصریح کرد: از تمام امکاناتی که داریم در جهت اجرای موفق سیاست‌های اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان استفاده می‌کنیم تا امکان توسعه و اشتغال بیشتر برای استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۷ پروژه عمرانی شامل راه و ابنیه، گاز و برق با اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می‌رسند که از جمله پروژه‌های اجرا شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستند.

مهدی زاده با اشاره به اینکه استان یک ظرفیت عظیم صنعتی است، افزود: با توجه به فضای مطلوب کسب و کار در استان، برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم که این روند مثبت ادامه داشته و نیز با ثمرات بیشتری ادامه یابد.

او تصریح کرد: با حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، پروژه‌های زیرساختی مطلوبی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان انجام شده تا صاحبان صنایع دغدغه‌ای نداشته باشند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط جزو اولویت‌های اصلی و برنامه‌های راهبردی این شرکت بوده تا علاوه بر ایجاد اشتغال در استان توسعه صنعتی، اقتصادی و توانمندی بیشتر صنعتگران را به دنبال داشته باشد و همچنین بخش خصوصی با بهره گیری از ظرفیت‌ها و فرصت ها، مشغول فعالیت باشند.
 
انتهای پیام//م.پ
 

افتتاح پروژه های عمرانی در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.