افتتاح ۱۴ پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال در استان کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از افتتاح ۱۴ پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال در استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه بابیان اینکه بهره برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۸۸ نفر را فراهم می‌کند، گفت : از جمله پروژه‌های قابل افتتاح این هفته می‌توان به توسعه هتل سه ستاره رسالت کرمانشاه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و افتتاح هتل آبشار ریجاب با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

او همچنین به افتتاح دو طرح مهم گردشگری در روانسر هم اشاره کرد و گفت : یک سفره خانه سنتی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و همچنین یک واحد پذیرایی بین راهی در این شهرستان با اعتبار پنج میلیارد ریال در هفته جاری به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به افتتاح سه کارگاه گلیم بافی و یک کارگاه لعاب سفال در هرسین با اشتغا زایی مناسب، گفت: این پروژه‌ها به ترتیب با اعتباری بالغ بر چهار و نیم میلیارد ریال و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح خواهند شد.

او همچنین از افتتاح شش واحد بوم گردی جدید در استان خبر داد و افزود: این واحد‌های بوم گردی با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال در شهرستان‌های صحنه، هرسین، سنقر کلیایی و روانسر به بهره برداری می‌رسند.

قادری در پایان با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهمی که به اشتغال استان کمک کند ماموریت‌هایی است که توسط سازمان میراث فرهنگی انجام می‌گیرد، افزود: از جمله ویژگی‌های مثبت این سازمان ایجاد شغل ارزان قیمت با سرمایه‌گذاری اندک است که امیدواریم بتوانیم این ویژگی‌ها و ظرفیت‌ها را به طور مناسب بکار گیریم و این ماموریت را تا پایان سال به‌خوبی به انجام برسانیم .

 

 

انتهای پیام/د

افتتاح هتل سه ستاره رسالت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.