نام نویسی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: زمان نام نویسی در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان از امروز آغاز شد.

نام نویسی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در سیستان و بلوچستانمهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: زمان نام نویسی در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان از امروز آغاز شد.

او افزود:این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، مفاهیم جلد بیست و چهارم تفسیر نمونه در دو بخش برادران و خواهران برگزار خواهد شد.

او توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جامعه کار و تلاش، شناسایی استعداد‌های برتر در رشته‌های مختلف قرآنی در میان جامعه کارگران و تلاشگران، ایجاد زمینه رقابت سالم در زمینه امور و فعالیت‌های قرآن و ترغیب جامعه کار و تلاش استان در راستای توجه هر چه بیشتر به آموزه‌های قرآنی را از اهداف این مسابقات عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص شرایط شرکت کنندگان گفت: کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده‌های آنان شامل، همسر و فرزندانی که سن آن‌ها بالاتر از ۱۵ سال بوده و تابع مقررات سرپرستی فرزند هستند، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

جهاندیده اظهار داشت: علاقمندان برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر از امروز لغایت ۳۱ شهریور ماه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر استان مراجعه کنند.

او زمان برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش سیستان و بلوچستان را آبان ماه سال‌جاری اعلام کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: نفرات برگزیده هر رشته به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار