زرینچه: استقلال روی پای خودش ایستاده است

سرپرست باشگاه استقلال گفت: تا اینجا استقلال روی پای خودش ایستاده و این به خاطر پیشکسوتان است.

زرینچه:گ امیدوارم فردی که لیاقت دارد انتخاب شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران گفت: انتخاب‌ها نمی‌دانم به چه شکل است و امیدوارم هر فردی لیاقت دارد انتخاب شود.

او درباره ناراحتی استراماچونی پس از بازی مقابل ماشین سازی گفت: برای کادرفنی کارت صادر نشده بود و قدری مشکلات اداری وجود داشت. ما مشکل زبان هم نداشتیم. پزشکان، علی کریمی و دیگر بازیکنان زبان بلد بودند. البته درخواستی نشد تا حرف‌ها را برای بازیکنان ترجمه شود.

زرینچه ادامه داد: مترجم از روزی که من آمدم در استقلال حضور داشت، اما استراماچونی گفت مترجمی که باشگاه معرفی کرده را نمی‌خواهد و قصد دارد مترجم خودش کنارش بنشیند. این فرد هم مشکل کارت داشت. البته این فرد، آنالیزور است. به ما حق بدهید از منافع باشگاه دفاع کنیم.

زرینچه درباره اینکه قرارداد جی پی اس گردان ماهی ۳۰ میلیون تومان است گفت: من به هیچ قراردادی ورود نمی‌کنم. به من که ۱۴ سال در تیم ملی بازی کردم ماهی ۳۰ میلیون تومان نمی‌دهند.

سرپرست استقلال گفت: تا اینجا استقلال روی پای خودش ایستاده و این به خاطر پیشکسوتان است. حالا روشن یا پیشکسوتان دیگر انتقاد می‌کنند به حق می‌گویند و تیم برای آنها است. اگر روشن، قلعه نویی و دیگر افراد بگویند بی خیال تیم، اتفاق خوبی نیست.


بیشتر بخوانید:بهترین داور سال فوتبال ایران معرفی شد


انتهای پیام/ 

اظهارات جواد زرینچه درباره مراسم برترین‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار