۱۰ طرح برق رسانی با اعتبار ۹۲۳ میلیارد ریال در بوشهر افتتاح شد

۱۰ طرح برق رسانی به مناسبت هفته دولت با اعتبار ۹۲۳ میلیارد ریال در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل برق شرکت منطقه‌ای فارس و بوشهر عصر امروز در مراسم افتتاح خط انتقال ۱۳۲ کیلوولت عسلویه گفت: پست ۱۳۲ کیلوولت کنگان، افزایش ظرفیت پست ۶۶ کیلوولت برازجان، توسعه کلیدخانه پست ۶۳ کیلوولت و راه اندازی سامانه خنک کننده ترانسفورماتور‌های ۲۳۰ برازجان از جمله ۱۰ طرحی است که به مناسبت هفته دولت در استان بوشهر به بهره برداری رسید.

عبدالعزیز کریمی بیان کرد: برای ایجاد خط انتقال ۱۳۲ کیلوولت عسلویه ۱۳۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

او ادامه داد: تا پایان سال ۶۰۰ میلیارد ریال طرح برق رسانی دیگر در عسلویه افتتاح می‌شود.

تا کنون خاموشی در بوشهر نداشتیم

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر تصریح کرد: امسال از نظر تامین برق، تابستان خوبی بود و مردم و مسئولان کمک کردند تا در استان بوشهر خاموشی نداشته باشیم.

کریمی گفت: از ابتدای تابستان تا کنون فقط یک حادثه در کنگان داشتیم که مجبور به قطع برق شدیم، ولی هیچ مورد خاموشی ناشی از کاهش توان شبکه در استان بوشهر نداشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر هم با تاکید بر تلاش برای تامین برق مورد نیاز مردم استان، گفت: قطع انشعاب‌های دولتی پرمصرف، توسعه طرح‌های ذخیره‌ای و آگاه سازی ذینفعان برای الگوسازی مصرف برق از جمله طرح‌های استان برای عبور از زمان اوج مصرف در تابستان بوده است.

اردشیر مذکوری ادامه داد: ۶۲۴ طرح همزمان با هفته دولت در شرکت توزیع نیروی برق با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود و ۱۰۱ طرح نیز با اعتبار ۱۷۳ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

او بیان کرد: به همین مناسبت در شهرستان عسلویه ۷۲ طرح با ۹۰ میلیارد ریال در بخش توزیع برق افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.