فغانی: ابزارهای انضباطی مانع از اعتراضات بی مورد بازیکنان می‌شود

داور بین المللی فوتبال کشورمان در خصوص اعتراض بازیکنان به داوری گفت: کارت‌های زرد و قرمز و دیگر ابزار‌های انضباطی موجود، مانع اعتراضات بی مورد بازیکنان می‌شود.

فغانی: کارت‌های زرد و قرمز صبر بازیکنان را بیشتر می‌کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا فغانی، داور بین المللی کشورمان در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های لیگ هجدهم اظهار داشت: اعتراض به داوری در سال‌های گذشته بوده و امسال نیز قطعا خواهد بود. این فصل داوران جوان قضاوت بازی‌ها را بر عهده دارند و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند.


بیشتر بخوانید: بهترین داور سال فوتبال ایران معرفی شد


فغانی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای کاستن فشار‌ها و هجمه‌ها از روی داوران دارد، گفت: من یک داور هستم و پیدا کردن یک راهکار برای کم کردن فشار از روی داوران بر عهده ما نیست و دیگر مسئولان باید در این زمینه کاری انجام دهند، اما در جایگاه یک داور سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و طبق روال معمول کارمان را انجام می‌دهیم.


بیشتر بخوانید: لحظه به لحظه با مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران


وی در واکنش به این موضوع که صبر بازیکنان کم شده و با کوچکترین اتفاقی به داوران اعتراض می‌کنند، گفت: کارت‌های زرد و قرمز و دیگر ابزار‌های انضباطی موجود است که صبر بازیکنان را زیاد خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: فغانی: داوران اشباه داشتند و کار خوب هم کرده اند / بابت تغییرات از فدراسیون تشکر می‌کنم


انتهای پیام/

اظهارات فغانی در حاشیه مراسم انتخاب برترین های فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار