سپاهان به فکر بازگشت به جایگاه خود در سال‌های گذشته است

مربی سپاهان اصفهان گفت: ما با هدف موفقیت و بازگشتن به جایگاه خود در سال‌های گذشته بازی می‌کنیم.

سپاهان به فکر بازگشت به جایگاه خود در سال‌های گذشته استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سعید الهویی  پس از پیروزی سه بر صفر سپاهان برابر شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما در هر دو نیمه با کیفیت بازی کردیم، در نیمه دوم شکل بازی ما تغییر کرد اما کیفیت بازی همان بود. زیرا در نیمه اول پنج و در نیم دوم چهار موقعیت گلزنی داشتیم.

او افزود: میانگین سنی بازیکنان ما ۲۵.۸ سال است بازیکنان جوان و خوبی مثل محمد محبی گرفتیم که از بایکنان با استعداد این منطقه است.

مربی سپاهان اصفهان بیان کرد: قبل از بازی هیچ مربی نمی‌تواند پیش بینی کند، اما ما می‌دانستیم که با توجه به برنامه تاکتیکی که داریم اگر بازیکنان آن‌ها را خوب پیاده کنند می‌توانیم برنده بازی باشیم و موقعیت‌های زیادی خلق کنیم که این اتفاق هم افتاد.

الهویی ادامه داد: از ابتدا تیم سپاهان تمرین‌های خود را برای کسب موفقیت شروع کرد. ما لیگ ۳۷ هفته‌ای داریم که فشرده و سخت است. مطمئن باشید که سپاهان با هدف موفقیت و برگشتن به جایگاه خودش در سال‌های گذشته کار می‌کند.

او تاکید کرد: از روزنامه نگاران بوشهر می‌خواهم که از شاهین شهرداری بوشهر حمایت کنند، چون تیم ریشه داری است  و اگر از آن حمایت شود  می‌تواند با موفقیت در بازی‌های خانگی خود، تیم موفقی باشد.

مربی سپاهان  از برخی شعارها علیه امیر قلعه نویی هم انتقاد کرد و گفت: زمان گرم کردن دو تیم، تعدادی از هواداران شاهین بوشهر شعار‌هایی علیه قلعه‌نویی دادند می‌خواستم دلخوری خودمان را ابراز کنم به این دلیل که این بازی قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود، اما امیر قلعه‌نویی از حق خودش و تیمش گذشت و گفت که یک روز با تأخیر بازی می‌کنیم برای اینکه هواداران تیم شاهین شهرداری بوشهر بتوانند برای تماشای این بازی بیایند، اما آن‌ها در گرم کردن پیش از شروع بازی علیه قلعه‌نویی شعار  دادند. البته می‌دانیم شاهین شهرداری هواداران خونگرم و بسیار خوبی دارد و امیدواریم تیم‌شان موفق باشد.

انتهای پیام/ک

سپاهان برای موفقیت تلاش می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.