در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ثبت نام موکب‌های اربعین تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد/ صدور نزدیک به یک هزار پروانه برای موکب‌ها

معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات از تداوم ثبت نام موکب‌های اربعین تا ۱۵ شهریور ماه خبر داد.

ثبت نام موکب‌ها تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد/ صدور نزدیک به یک هزار پروانه برای موکب‌های اربعینیوسف افضلی معاون مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به زمان اعزام و استقرار موکب‌ها در مسیر پیاده روی اربعین  اظهار کرد: ثبت نام موکب‌ها تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد و  از ۵ صفر تا ۲۵ صفر آماده خدمات رسانی به زائران اربعین هستیم و در صورت بازگشایی قطعی مرز خسروی تعدادی از موکب‌ها را نیز طبق برنامه در آن مرز مستقر خواهیم کرد.

معاون مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر برای ثبت پروانه موکب خود ثبت نام کرده‌اند، مطرح کرد: تاکنون ۹۹۹ پروانه برای موکب‌ها صادر شده است و وضعیت ۲۶۱ موکب برای صدور پروانه نیز در دست بررسی کمیسیون است.

افضلی بیان کرد: در کنار ستاد باسازی عتبات عالیات سایر دستگاه‌ها نظیر شهرداری، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، اوقاف و غیره از ظرفیت‌های خود برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی استفاده خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بیش از ۶ هزار زائر اربعین در سامانه سماح


او با اشاره به استقرار موکب‌های اربعین به تفکیک استان‌ها عنوان کرد: در استان اردبیل ۵۰۰ نفر اسکان و ۴ هزار نفر پذیرایی می‌شوند و همچنین در استان آذربایجان غربی ۵ هزار نفر روزانه پذیرایی می‌شوند.

معاون مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به اسکان بیش از ۳۵ هزار نفر در ۴ استان اردبیل، آذربایجان غربی، زنجان و کرمانشاه گفت: همچنین در استان زنجان ۵ هزار نفر اسکان و ۵ هزار نفر پذیرایی می‌شوند و در کرمانشاه نیز ۳۰ هزار نفر اسکان و ۱۰۰ هزار نفر پذیرایی می‌شوند.

انتهای پیام/

آخرین مهلت ثبت نام موکب‌های اربعین مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار