فروش نوشت‌افزار در واحد‌های فاقد مجوز ممنوع است

رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد فروش نوشت‌افزار در واحد‌های فاقد مجوز را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، هاشم لاجانی رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد گفت: اجاره دادن مقابل مغازه توسط برخی واحد‌های صنفی جهت خرید و فروش نوشت افزار به دست فروشان در ایام نزدیک سال تحصیلی تخلف بوده و در صورت مشاهده طبق قانون با واحد‌های صنفی برخورد خواهد شد.

او افزود: سد معبر واحد‌های صنفی نیز به دلیل فروش نوشت افزار ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و در گشت‌های مشترک با آنان برخورد می‌شود.

او با بیان اینکه با عرضه هر گونه نوشت‌افزار خارجی نیز مطابق ماده ۱۸ قانون مبارزه با کالای قاچاق برخورد می‌شود، اضافه کرد: استفاده از اقلام خارجی به ویژه لوازم دارای نماد‌های خارجی در مدارس ممنوع شده و اولیا باید توجه داشته باشند اقلامی که دارای نماد خارجی است بار فرهنگی به دنبال دارد.

رئیس اتاق اصناف مهاباد در ادامه گفت: نمایشگاه عرضه نوشت افزار با قیمت تعریف شده و مشخص به زودی و پیش از شروع شدن سال تحصیلی در این شهرستان دایر می‌شود.

لاجانی افزود: در حال حاضر کمبودی در بازار لوازم تحریر و نوشت افزار وجود ندارد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، گران‌فروشی، احتکار و با سامانه ۱۲۴ یا شماره تلفن ثابت ۴۲۲۲۹۹۷۴ تماس بگیرند و تخلفات را گزارش دهند.

انتهای پیام/ج

برخورد با واحد‌های فاقد مجوز فروش نوشت افزار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.