اخبارحوادث سوم شهریور ماه ۹۸؛

دستگیری مجرم حرفه‌ای تحت تعقیب در اصفهان / پلمب کارگاه تولید عسل با ۱۴ تن عسل غیربهداشتی

مهم‌ترین حوادث امروز سوم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروزسوم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری مجرم حرفه‌ای تحت تعقیب در اصفهان

سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی" رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان اظهار داشت: پس از وصول یک مورد جلب قضائی مبنی بر اینکه فردی به اتهام جعل عناوین محکوم به حبس شده و متواری است، ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان وارد عمل شدند.

او با اشاره به اینکه این فرد از تحت تعقیب بودن خود مطلع و مستمرا در حال تغییر محل اختفای خود بوده بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی به صورت ویژه وارد عمل شدند و محل اختفای متهم را در یکی از محله‌های اطراف شهر "اصفهان" شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم تحت تعقیب در یک عملیات سنجیده و غافلیگرانه دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان تاکید کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی، زمینه برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.
 
 

پلمب کارگاه تولید عسل با ۱۴ تن عسل غیربهداشتی

سرهنگ "اسماعیل پریشانی فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه یک کارگاه در شهر "دهاقان" اقدام به تولید عسل به صورت غیر مجاز و غیربهداشتی می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های به عمل آمده یک گروه از ماموران پلیس آگاهی "دهاقان" و اداره بهداشت از محل بازرسی کردند که ۱۴ تن عسل غیر بهداشتی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به پلمب کارگاه مذکور بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان ضمن تقدیر از مشارکت و تعامل مردمی با پلیس از شهروندان خواست، هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.
 
 

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی در حوزه استحفاظی شهر "گز"، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات خاص پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند و حین سرقت از یک کارگاه او را دستگیر کردند.
وی با اشاره به کشف ۱۰۰ کیلو سیم و کابل مسروقه از سارق بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شهروندان خواست، هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

نجات جان کوهنورد حادثه دیده بعد از ۱۱ ساعت

رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم سید نور محمد موسوی گفت:این دختر ۲۷ ساله که دیروز با تیم کوهنوردی استان کهگیلویه و بویر احمد به قله پازن پیر دنا رفته بود، بر اثر سقوط از ارتفاع دچار حادثه شد.

سید نور محمد موسوی افزود: پس از اطلاع رسانی به پایگاه امداد کوهستان شهید ظاری پادنا، دو تیم امدادی شامل هشت نفر امدادگرد به قله اعزام شد؛ امدادگران بعد از عملیاتی یازده ساعته موفق شدند مصدوم را از کوه به مکان امن انتقال دهند.

او گفت: پای این کوهنورد بر اثر سقوط دچار شکستگی شده بود که امداد گران این دختر را به پایین کوه منتقل کردند و این مصدوم بعد از انتقال از کوه به اورژانس بیمارستان سید الشهدا سمیرم منتقل شد.

قله پازن پیر با ارتفاع چهار هزار و صد متر یک از صعب العبور‌ترین قله‌های دنا است.
 

آتش سوزی کامیون ده چرخ حامل بار پرس کاه گندم

رییس آتش نشانی شهر قهدریجان گفت: در پی اطلاع یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی بار کامیون حامل بار پرس کاه گندم ماموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

نصر الله سلمانیان افزود: در این حادثه که بر اثر برخودر بار کامیون با سیم‌های چراغ برق رخ داده بود، ۲۳۰ عدد پرس کاوه در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارات جانی در پی نداشت گفت: کارشناسان میزان خسارت این حادثه را حدود ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.