همزمان با دومین روز هفته دولت با بهره‌برداری از سه فیدر ۶۳ کیلو ولتی ۴۵ میلیارد ریالی در منطقه دیمتوران واقع در جاده فرح‌آباد تقویت شد. ‎

بهره برداری از طرح سه فیدر ۶۳ کیلو ولتی در ساریعباس مهدوی مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: شبکه برق شهرستان ساری امروز یکشنبه ۳ شهریور ماه همزمان با دومین روز هفته دولت با بهره برداری از سه فیدر ۶۳ کیلو ولتی ۴۵ میلیارد ریالی در منطقه دیمتوران واقع در جاده فرح آباد تقویت شد. ‎

او افزود: بهره برداری از این تاسیسات زیرساختی برق با حضور استاندار مازندران، فرماندار مرکز استان و مسئولان برق استان و شهرستان صورت گرفت.

مهدوی گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش قابلیت بار ساری و حومه آن و تقویت ایستگاه ساری ۶ است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران افزود: شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان برای احداث و راه اندازی این سه فیدر ۴۵ میلیارد ریال از منابع داخلی و اعتبارات ملی هزینه کرد و در مدت ۶ ماه آن‌ها را به مرحله بهره برداری رساند.

او گفت: در هفته دولت امسال حدود ۲۰ طرح با اعتباری بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه برق منطقه‌ای مازندران بهره برداری می‌شود که از این میزان ۵ نیروگاه برق کوچک با سرمایه گذاری چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی از سوی بخش خصوصی ایجاد شد و بقیه طرح‌ها مربوط به حوزه انتقال نیرو است.
انتهای پیام/ س
 

تقویت برق ساری با هزینه ۴۵ میلیارد ریالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار