اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: نقش و جایگاه رسانه در امر اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، کاهش تخلفات و غیره بسیار تاثیرگذار و ستودنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق در جمع اصحاب رسانه شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اصحاب رسانه در درج اخبار و گزارشات انتظامی گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و پلیس هستند که اخبار و رویداد‌های شهرستان را به موقع منعکس می کنند و هنر رسانه این است که واقعیت را نشان دهد و رسانه‌ای که هنر رقابت کردن را داشته باشد موفق‌تر است.

او با اشاره به گسترش اخبار و گزارشات در فضای مجازی، تصریح کرد: فضای مجازی و سرعت انتقال اخبار در این فضا، باعث شده که شهر و کشور را به مثابه دهکده‌ای بدانیم که همه از اخبار و اطلاعات کشور مطلع هستند و اخبار بلافاصله بعد از وقوع در فضای مجازی منتشر می‌شود.

نظازت جدی خانواده‌ها بر استفاده فرزندان از فضای مجازی

سرهنگ کمالی  با اشاره به  آسیب‌های اجتماعی سطح شهر از جمله رها کردن موتور سیکلت‌های فاقد پلاک و فاقد تجهیزات که این خود عاملی برای سرقت است و همچنین سرقت‌های احشام، دور دور کردن افراد در خیابان‌ها در شب هنگام و غیره مطالبی بیان و افزود: از مردم انتظار می‌رود بیشترین همکاری را با پلیس داشته باشند و هشدار‌های پلیسی را در همه زمینه‌ها اعم از ترافیکی، سرقتها، کلاهبرداری و غیره  جدی بگیرند تا در دام سودجویان نیافتند.

او با اشاره به اینکه در مجموع، امنیت بافق خوب است، افزود: در شهرستان بافق، سرقت‌های خشن و زورگیری نداریم ولیکن خانواده‌ها نیز باید به موضوعاتی همانند حضور فرزندانشان در فضای مجازی حساسیت نشان دهند.

فرمانده انتظامی بافق در پایان بیان داشت: شهروندان باید بدانند افرادی که تصادف می‌کنند در صورت بیمه نبودن وسیله نقلیه آنها، اگر به بیمارستان اعزام شوند باید هزینه درمان را آزاد پرداخت نمایند لذا می‌طلبد راکبان و رانندگان، وسیله نقلیه خود را بیمه کنند.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: پلیس ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار