والیبال قهرمانی نوجوانان جهان؛

ایران ۱ - ایتالیا ۳/ دومین شکست شاگردان وکیلی در رقابت‌های قهرمانی جهان

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی مقابل ایتالیا شکست خورد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امشب (یکشنبه) در آخرین دیدار خود در دور گروهی رقابت‌های والیبال نوجوانان قهرمانی جهان به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت. شاگردان وکیلی که در ۳ بازی خود به ۲ برد مقابل بلغارستان و کلمبیا دست یافته بودند و شکستی برابر جمهوری چک تجربه کرده بودند بازی خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند و در نهایت با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردند.

سرو قامتان نوجوان کشورمان ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ واگذار کردند، توخته ملی پوش کشورمان در ابتدای همین ست با مصدومیت رو به رو شد و پس از معاینات پزشکی مشخص شد که این بازیکن نوجوان این تورنمنت را از دست داده است.


بیشتر بخوانید: جدال مدعیان در شب سرنوشت ساز/ نوجوانان ایران به مصاف ایتالیا می‌روند 


شاگردان وکیلی در ست دوم بهتر ظاهر شدند، اما این هم برای پیروزی در این ست کافی نبود و آن‌ها حتی نتوانستند امتیازشان را به ۲۰ برساند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ شکست خوردند. تیم ملی کشورمان در ست سوم و در ابتدای کار بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند آن‌ها در ادامه کار نمایش خوبی داشتند و موفق شدند در این ست سنگین با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی برسند.

در حالی که انتظار می‌رفت ایران در ست چهارم هم همین نمایش را داشته باشد اما ایتالیایی‌ها با نمایش خوبشان مانع این کار شدند و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ شکست سنگینی را به ایران تحمیل کردند و در مجموع ۳ بر یک پیروز این مسابقه شدند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی نوجوانان والیبال ایران ۳ - کلمبیا یک/ دومین پیروزی شاگردان وکیلی در رقابت‌های قهرمانی جهان


انتهای پیام/

آخرین اخبار از والیبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار