همزمان با هفته دولت؛

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۱۰۹ پروژه عمرانی و واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی خوزستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۹ پروژه عمرانی و واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در هفته دولت خبر داد.

اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت هفته دولت در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۴۴ پروژه عمرانی و ۱۸ واحد تولیدی آماده افتتاح هستند و عملیات اجرایی ۳۸ پروژه عمرانی و ۹ واحد تولیدی آغاز خواهد شد.

او درخصوص اعتبارات و مشخصات پروژه‌ها و طرح‌های تولیدی مذکور بیان داشت: اعتبار پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح ۳۶۰ میلیارد ریال است که با بهره برداری از این پروژه‌ها زیرساخت‌های عمرانی مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های تولیدی توسعه می‌یابد.

محمدیان اظهار کرد: همزمان با پروژه‌های اعلام شده ۳۸ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۸۱ میلیارد ریال از محل منابع داخلی و اعتبارات ملی- استانی و ۹ طرح صنعتی با انتظار سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیارد ریال (براساس مجوز تأسیس) در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آماده آغاز عملیات اجرایی هستند.

این مقام مسئول با اشاره به بهره برداری از ۱۸ واحد تولیدی دیگر در استان اذعان داشت: این ۱۸ طرح با اشتغالزایی بالغ بر ۵۰۱ نفر و با اعتبار ۴ هزار و ۲۶۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری نیز در سطح شهرک‌های صنعتی شهر‌های مختلف استان صورت می‌پذیرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: ۲۷ مرداد ماه و همزمان با هفته گرامیداشت صنایع کوچک در هفته گذشته و با حضور معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، ۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۳۹ میلیارد ریال که شامل تصفیه خانه‌های شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های شوش، شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول و شهرک شماره یک اندیمشک، سالن ورزشی چند منظوره شهرک صنعتی شماره یک اهواز و شبکه برق شهرک شماره ۴ اهواز افتتاح شد.

انتهای پیام/گ

افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.