سیف: گیت گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی تا قبل از دربی انجام می‌شود/ ۷۸ گیت برای ورود هواداران وجود دارد

مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: تا قبل از دربی پایتخت گیت گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قدرت الله سیف، مدیر ورزشگاه آزادی درباره ادامه دار بودن تغییرات در ورزشگاه آزادی برای میزبانی از بازی‌های لیگ برتر بیان کرد: باید از افرادی که روز بازی پرسپولیس و پارس جنوبی با خرید بلیت پشت گیت‌ها معطل شده بودند عذرخواهی کنم. به امید خدا در بازی آتی هم این مشکلات رفع می‌شود. مجموعه ورزشی آزادی ۳۸۰ هکتار است. زیباسازی، ایجاد فضای سبز و موارد موردنظر فدراسیون‌ها یک بحث است، اما خود ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری، در ذهن خیلی از افراد بیش از مکان‌های دیگر این مجموعه اهمیت دارد. تغییراتی که در این محل اتفاق می‌افتد، بیش از سایر محل‌ها نمود دارد.

گیت گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی تا قبل از دربی انجام می شود

او ادامه داد: در سال های اخیر، مهم ترین کاری که اتفاق افتاده بحث گیت گزاری است. این موضوع سال ها جدی گرفته نمی شد و شاید اهتمام در اجرای آن به صورت جدی بین مسئولان AFC، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و سازمان لیگ وجود نداشت. خوشبختانه گیت گذاری ها از سال پیش شروع شده و همچنان ادامه دارد. به امید خدا تا قبل از دربی گیت گذاری طبقه دوم انجام خواهد شد.

سیف: گیت گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی تا قبل از دربی انجام می‌شود/ ۷۸ گیت برای ورود هواداران وجود دارد

هواداران بدون بلیت به ورزشگاه آزادی نیایند

سیف درباره مشکلات مدنظر مسئولان ورزشگاه آزادی و تدابیری که برای رفع آن‌ها در هفته های آتی درنظرگرفته شده است، گفت: مشکل عمده ای که در بازی اول داشتیم، بلیت تهیه نکردن برخی هواداران بود. از هواداران خواهش می کنم این کار را در بازی های آتی انجام ندهند چرا که شرمنده شان می شویم. تماشاگران روز بازی پرسپولیس- پارس جنوبی کارت ملی شان را با خود به ورزشگاه آورده بودند اما بسیاری از آنها تنها کارت ملی همراه داشته و بلیت تهیه نکرده بودند.  از قبل هم اطلاع رسانی کرده بودیم و برای بازی بعدی هم می گوییم بلیت فروشی در ورزشگاه انجام نمی شود و هواداران باید از طریق سایت اعلام شده بلیت بخرند.


بیشتر بخوانید: دلالی و بازار سیاه در بلیت فروشی از بین می‌رود/ ورودی‌های جداگانه برای بانوان در نظر گرفتیم


۷۸ گیت برای ورود هواداران به ورزشگاه وجود دارد

او درباره تعداد گیت‌ها و نحوه ورود هواداران به ورزشگاه بیان کرد: ورزشگاه آزادی ورودی غربی و شرقی دارد. در ورودی شرقی ۴۸ و ورودی شرقی ۳۰ گیت داریم که همزمان در مجموع ۷۸ گیت به جز گیت مخصوص میهمان ها، عوامل اجرایی، خبرنگاران و عکاسان وجود دارد و در هر ثانیه ۷۸ نفر می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

سیف: گیت گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی تا قبل از دربی انجام می‌شود/ ۷۸ گیت برای ورود هواداران وجود دارد

با نظر مراجع ذی ربط اکنون از طبقه دوم استفاده نمی شود

سیف درباره تاریخ آماده شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی اظهار داشت: ورودی اصلی به ورزشگاه از طریق گیت های شرقی و غربی انجام می شود و ما از همین الان هم آمادگی میزبانی از تماشاگران در طبقه دوم را داریم اما براساس نظر مراجع ذی ربط قرار شد برای طبقه دوم هم گیت گذاری شده و کنترل هواداران به این طبقه رصد شود. تا بازی دربی این کار صورت می گیرد. شماره گذاری صندلی ها و ردیف های طبقه دوم انجام شده است و از این لحاظ مشکلی نداریم. گیت هایمان هم آماده است و تا بازی دربی نصب خواهد شد.


بیشتر بخوانید: دنبال راه حلی هستیم تا افراد زیر ۱۵ سال به استادیوم‌ها بیایند/ به زودی دوربین چهره خوان در گیت‌ها نصب می‌شود


برای استقرار مطلوب هواداران روی صندلی های مخصوص خودشان نیاز به نیروهای داوطلب داریم

مدیر ورزشگاه آزادی درباره ضرورت استفاده از نیروهای داوطلب برای برگزاری مطلوب بازی ها گفت: برای خوب کنترل کردن هواداران و اینکه به نقطه مطلوب خودمان برای استقرار تماشاگران روی صندلی هایی که بلیت آن را در اختیار دارند برسیم و از طرفی فرهنگ سازی هم صورت بگیرد، نیاز داریم افرادی هواداران را راهنمایی کنند. شرکت توسعه تنها مسئولیت فروش بلیت را عهده گرفته و برهمین اساس با خود باشگاه ها مکاتباتی انجام داده تا افراد راهنما را انتخاب و معرفی کنند. این روش تازه است و برای بازی اول از ظرفیت خود مجموعه آزادی صحبت کردیم. برخی هم داوطلب شدند اما برای بازی بعدی باید باشگاه ها افرادی را با ما هماهنگ کنند.

سیف: گیت گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی تا قبل از دربی انجام می‌شود/ ۷۸ گیت برای ورود هواداران وجود دارد

کلیپ آموزشی برای ورود هواداران به ورزشگاه ارائه می شود

او افزود: از تمام رسانه ها که در این راه به ما کمک می کنند، تشکر می کنم. بی شک ایرادهایی مانند عدم ارائه آموزش در کار وجود داشت. قبل از شروع هفته دوم کلیپ آموزشی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد تا به دوستانی که از روش جدید ورود به ورزشگاه آشنایی ندارند، کمک شود و با رفع مشکل در بازی بعدی شاهد ایجاد اختلال برای ورود هواداران نباشیم. 

سیف درباره رفع مشکل ملی پوشان گلف و شنا برای استفاده از امکانات مجموعه ورزشی آزادی گفت: من اسم این موضوع را مشکل نمی گذارم اما در هر سطحی امکان دارد اختلاف سلیقه وجود داشته باشد. در سال منتهی به المپیک تمام تلاش خود را برای تامین امکانات به کار گرفته ایم. مشکلات ساختاری متعددی وجود دارد اما باید با تعامل و تشکیل جلسات به حداقل برسد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار