رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت؛

جمع آوری ۳۰ معتاد متجاهر در باغ پنبه

سرهنگ بخشنده از پاکسازی مناطق آلوده به حضور معتادان متجاهر در منطقه یافت آباد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: بر اساس اعتراض و انتقادات وارده از سمت شهروندان تهرانی مبنی بر حضور معتادان متجاهر در برخی اماکن و مناطق منطقه یافت آباد تهران به ویژه منطقه باغ پنبه، موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از بررسی‌های انجام شده موضوع در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت و تیم‌های عملیاتی پس از شناسایی محدوده‌های محل مذکور مقرر شد تیم‌های عملیاتی برای پاکسازی محله مذکور اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: شناسایی و دستگیری دو باند قاچاق موادمخدر/ کشف 41 کیلوگرم حشیش از خودرو سمند در اتوبان تهران-قم


وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و مبادی ذیربط، در یک عملیات منسجم پاکسازی محل اقدام و طی آن ۳۰ تن از معتادان متجاهر منطقه بازداشت و پس از غربالگری به مرکز بازپروری مهر سروش، منتقل شدند.

سرهنگ بخشنده، در پایان ضمن تشکر از شهروندان در همکاری با پلیس برای برخورد با آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، گفت: شهروندان در صورت برخورد با مشکلات اجتماعی و آسیب ها، می‌توانند مراتب را از طریق سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

پاکسازی مناطق آلوده به حضور معتادان متجاهر در منطقه یافت آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار