فرهنگسرای دکتر قیصری در بندرماهشهر افتتاح می‌شود

پنحشنبه هفته جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگسرای دکتر قیصری در بندرماهشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت:در هفته دولت، فرهنگسرای دکتر قیصری افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: این فرهنگسرا پنجشنبه ۷ شهریور با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

سید احمد محفوظیان نیز سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر گفت: پروژه فرهنگسرای دکتر قیصری در سال ۸۵ با هدف توسعه اماکن فرهنگی هنری و ایجاد یک فرهنگسرای بزرگ در بندرماهشهر کلنگ زنی شد که دارای یک پلاتو، چند کلاس و یک سالن ۳۵۰ نفره بوده که برای برنامه‌های مختلف قابل استفاده است.

او افزود: کلاس‌های این فرهنگسرا برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و تمرین انجمن‌های نمایشی، تجسمی، فیلم و عکس مناسب بوده و با توجه به اینکه این فرهنگسرا در مکانی در حال توسعه ایجاد شده پیش‌بینی می ‎شود از آن استقبال خوبی به عمل آید و اصلی‌ترین دلیل تاخیر در تکمیل و توقف ساخت فرهنگسرای دکتر قیصری تاخیر در ترزیق و نبوده اعتبارات بوده است.

محفوظیان بیان داشت: این پروژه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و از محل اعتبارات کمیته برنامه و بودجه کشور ایجاد شده که با پیگیری‌های مدیرکل، نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس و فرماندار در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر ادامه داد: فرهنگسرای دکتر قیصری برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در اختیار شهروندان و هنرمندان خوب بندرماهشهر برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ و هنر قرار می‌گیرید.

انتهای پیام/م

افتتاح فرهنگسرای دکتر قیصری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار