آخرین قیمت انواع لپ‌تاپ در بازار (تاریخ ۵ شهریور) +جدول

قیمت لپ‌تاپ‌های مطرح برند‌های مختلف در بازار به تاریخ ۵ شهریور ۹۸ را در این خبر پیگیری کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین ویژگی که موجب محبوبیت لپ‌تاپ‌ها نسبت به رایانه‌های شخصی شده، ابعاد کوچک و قابل حمل بودن آن‌ها است، این ویژگی در دنیای امروزی یک مزیت بزرگ به شمار می‌آید و هر شخصی نیاز دارد تا در هر مکانی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد، از این رو بازار رایانه‌های همراه به یکی از پر رونق‌ترین کسب‌و‌کار‌ها در جهان تبدیل شده و شرکت‌های متفاوتی به تولید لپ‌تاپ مشغول هستند. در ادامه قیمت انواع مدل‌های لپ‌تاپ در بازار به تاریخ ۵ شهریور ۹۸ را مشاهده می‌کنید.

*قیمت‌ها به تومان است*

**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند. **

 

شرکت ایسوس

برند ایسوس دیگر نیازی به معرفی ندارد، این شرکت در تمامی زمینه‌ها محصولاتی متنوع تولید می‌کند که نیاز تمامی سلایق بازار را برطرف ساخته و برای قشرهای مختلف کارآیی دارد، لپ‌تاپ‌های این برند نیز از مدل‌های پایین‌رده و اقتصادی تا مدل‌های بالارده، باکیفیت تولید و عرضه شده که خریداران می‌توانند با توجه به قیمت مورد نظر، این مدل‌ها را خریداری نمایند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ‌تاپ در بازار (تاریخ ۵ شهریور) +جدول

شرکت لنوو

مهارت شرکت لنوو تولید لپ‌تاپ‌های بسیار با کیفیت با قیمتی مناسب و اقتصادی است، مدل‌ها این شرکت مدت‌ها است که از پر فروش‌ترین مدل‌های بازار لپ‌تاپ به شمار می‌آیند. رضایت خریداران از کیفیت و قیمت این سری باعث محبوبیت این مدل موفق شده است. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ‌تاپ در بازار (تاریخ ۵ شهریور) +جدول

 شرکت اپل

شرکت اپل محصولاتش کاملا اختصاصی است، لپ‌تاپ‌ها این شرکت نیز از پردازنده ساخت خود اپل و سیستم‌عامل این شرکت بهره می‌برند که موجب می‌شود هماهنگی و سرعت این لپ‌تاپ‌ها بسیار بالا برود. در حال حاضر مدل MacBook Air MQD32 یکی از ارزان‌ترین مدل‌های این شرکت است و فروش خوبی دارد. دیگر تولیدات اپل، قیمت بالایی دارند که خریداران آن‌ها را محدود می‌کند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ‌تاپ در بازار (تاریخ ۵ شهریور) +جدول

 شرکت دل

شرک دل از قدیمی‌ترین نام‌های بازار لپ‌تاپ ایران به شمار می‌آید، یکی از مشخصات ثابت محصولات دل، طراحی مستحکم بدنه لپ‌تاپ است که در کنار قطعات با کیفیت، می‌تواند سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. مدل اینسپران و وسترو دل با تنوع بالا، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از تولیدات محبوب این شرکت محسوب می‌شود. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت دل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ‌تاپ در بازار (تاریخ ۵ شهریور) +جدول

 شرکت اچ‌پی

لپ‌تاپ‌های شرکت اچ‌پی برای کاربران حرفه‌ای ساخته شده اند، این شرکت با نزدیک به ۸۰ سال تجربه در تولید محصولات رایانه‌ای یکی از معتبرترین نام‌های این حوزه به شمار می‌رود. لپ‌تاپ‌های این شرکت نیز همواره حضور خوبی در بازار ایران داشتند و از برند‌های محبوب بازار ایران محسوب می‌شوند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اچ‌پی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ‌تاپ در بازار (تاریخ ۵ شهریور) +جدول

 شرکت ایسر

ایسر همواره به عنوان یکی از قطب‌های تولید تجهیزات رایانه‌ای از جمله لپ‌تاپ به شمار می‌آید. این شرکت تایوانی حضور خوبی در بازار‌های مهم آسیایی مانند چین، هند و کشور‌های خاورمیانه دارد که موجب می‌شود فروش بالا محصولات آن تضمین شده باشد. محصولات ایسر نیز حضور فعالی در بازار لپ‌تاپ‌ها میان رده‌ بازار دارند، سری Aspire به خصوص با تنوع بالا در بازار ایران فروش خوبی را تجربه می‌کند.  ایسر نیز  در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ‌تاپ در بازار (تاریخ ۵ شهریور) +جدول

 شرکت مایکروسافت

مایکروسافت در چند سال اخیر با خانواده سرفیس خود حضور قدرتمندی در بازار رایانه‌های همراه در جهان داشته است. این شرکت در بازار ایران نیز با مدل‌های مختلف سرفیس بوک و سرفیس لپ‌تاپ شناخته می‌شود، از ویژگی‌ اصلی مدل‌های سرفیس می‌توان به طراحی جذاب، مشخصات فنی قدرتمند و قیمت بالا آن اشاره کرد. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ‌تاپ در بازار (تاریخ ۵ شهریور) +جدول

شرکت ام‌اس‌آی

محصولات گیمینگ ام‌اس‌آی زبان‌زد خاص و عام است. این شرکت تایوانی بیش از ۳۰ سال سابقه تولید تجهیزات رایانه‌ای را دارد و از همان ابتدا یکی از برترین شرکت‌های این حوزه محسوب می‌شد. این شرکت در اصل به دلیل تولید مادر‌برد‌های باکیفیتی شناخته می‌شود، اما لپ‌تاپ‌های بسیار باکیفیتی نیز تولید می‌کند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ام‌اس‌آی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع لپ‌تاپ در بازار (تاریخ ۵ شهریور) +جدول

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hekmatallah mansouri
۰۹:۴۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
با سلام اطلاعات مفیدی در رابطه با لپ تاپ ها منتشر کرده اید . لطفا اطلاعات بیشتر برای من ارسال نمائید . متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
پس سونی کو
آخرین اخبار