در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

جستجوی یک پسر به دنبال مهر مادری قصه فیلم «پسر» است/ آغاز فیلمبرداری از نیمه شهریور

مهدی فرد قادری به جدیدترین فعالیت خود و علت همکاری با پروژه " پسر " اشاره کرد.

جستجوی یک پسر به دنبال مهر مادری قصه فیلم «پسر» است/ آغاز فیلمبرداری از نیمه شهریوربه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی فرد قادری قصد دارد در جدیدترین فعالیت سینمایی خود تهیه کنندگی فیلم "پسر " را با قصه ای متفاوت انجام دهد ، ما با این کارگردان و تهیه کننده نام آشنا گفتگویی کردیم که در متن زیر می خوانید .

آقای قادری هدف از تولید«پسر» چه بود و به چه قصه ای می پردازد؟

«پسر» اولین فیلم بلند نوشین معراجی است که سابقه طولانی در زمینه فیلم کوتاه دارد و یک فیلم کوتاه به نام برادر ساخته که به نظرم یکی از بهترین فیلم های چند سال اخیر سینمای کوتاه به شمار می رود.
زمانی که پیشنهاد تهیه کنندگی این فیلم به من داده شد، فیلمنامه را خواندم و به نظرم از معدود فیلمنامه هایی بود که درام آن توامان با کمدی است و با یک فیلمنامه مینیمال جذاب مواجه شدم که ساختار تجربی هم دارد. همکاری را پذیرفتم و در ادامه مجوز ساخت این فیلم را به صورت ویدئویی گرفتیم. این فیلم هم اکنون در مرحله پیش تولید است.

وضعیت بازیگران ولوکیشن فیلم به چه صورت است؟

کل داستان فیلم در تهران اتفاق می افتد و سه بازیگر اصلی مرد و دو بازیگر اصلی زن به همراه 4 بازیگر مکمل زن در این فیلم حضور دارند . قصه این فیلم نیز در مورد تنهایی آدم هاست. "پسر" در مورد پسری است که به همراه مادرش زندگی می کند و پس از فوت مادرش دچار یک بحران می شود و سعی می کند محبت مادر را در میان افراد دیگر جست و جو کند.

فیلمبرداری چه زمانی آغاز می شود؟

فیلمبرداری اواسط شهریور آغاز خواهد شد و سعی می کنیم تا آبان نسخه نهایی فیلم را آماده کنیم. در مورد بازیگران این نکته را بگویم که ما فکر کردیم بهتر است به سراغ کسانی برویم که در تئاتر کار کرده اند و تعدادی دیگر را از آموزشگاه ها و کسانی که می خواهند کار خود را آغاز کنند انتخاب کنیم. اتفاقی که پشت دوربین هم خواهد افتاد و به معنای واقعی یک فیلم مستقل می سازیم.

چقدر جای چنین سوژه هایی در سینمای ما خالی است ؟
این قصه جسارتی دارد که در سینمای ایران کمتر دیده بودم ، به همین خاطر برای من جذاب بود. به دلیل محتاط بودن فضای سینمای ایران در بحث سرمایه و اهمیت بیش از اندازه جشنواره فجر برای فیلمسازان، شاید کمتر کسی از آنها به سمت سینمای تجربه گرا بیایند. از سویی چون شبیه به "پسر " را در سینمای ایران ندیده بودم، به نظرم آمد که می توانیم فیلم متفاوتی بسازیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار