پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به تشکل‌های تولیدی فعال بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت:ازابتدای سال جاری بیش‌از ۱۶۰میلیارد ریال تسهیلات سرمایه با نرخ ۴تا ۵درصد به تشکل‌های فعال پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به تشکل‌های تولیدی فعال بخش کشاورزی سیستان وبلوچستانعبدالله شهرکی مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ازابتدای سال مالی جاری تاکنون بیش‌از ۱۶۰میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش بمنظور تأمین نهاده‌های مختلف تولیدی بخش کشاورزی استان با نرخ ۴تا ۵درصد به تشکل‌های فعال پرداخت شده است .

عبدالله شهرکی با اشاره به فصل برداشت خرما در استان افزود: ازاین میزان تسهیلات ۵۵میلیارد ریال برای تأمین کارتن‌های بسته بندی خرما با برند تولیدی استان پرداخت شده تا باغداران با آسایش خاطر بیشتر به نگهداری خرمای تولیدی خود در سردخانه‌ها و فروش به موقع محصول وبا قیمت مناسب اقدام نمایند.

او  تصریح کرد :طی سال‌جاری ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار کمک‌های فنی واعتباری بلاعوض دولت برای اجرای سیستم‌های نوین آبیاری، مرمت و بازسازی قنوات واصلاح باغ‌های میوه‌های گرمسیری از طریق این صندوق در اختیار بهره بردارانی که از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی شده اند قرارداده شده است.

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در سال ۱۳۸۶در استان تشکیل وهم اکنون باعضویت ۲۳۶شرکت واتحادیه فعال در زیر بخش‌های کشاورزی با سرمایه ثبتی ۳۰۴میلیارد ریال در راستای تقویت حجم وکیفیت سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان مشغول فعالیت وارائه خدمات است.

انتهای پیام/ع

مرمت و بازسازی قنوات واصلاح باغ‌های میوه‌های گرمسیری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار