همکاری ۱۲۰۰ پزشک سطح استان با سازمان بیمه سلامت/۴۳ درصد بیماران یزد، غیر بومی هستند

مدیر کل بیمه سلامت استان یزد گفت: در حال حاضر تعداد ۱۲۰۰ پزشک به صورت مستقیم، مطب ها، و غیرمستقیم، کلینیک‌های ویژه دانشگاه وبخش خصوصی، با بیمه سلامت استان قرارداد دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،محمد دریجانی  مدیر کل بیمه سلامت استان یزد در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه استان، گفت: در حال حاضر تعداد ۱۶۰ داروخانه فعال در سطح استان وجود دارد و خصوصی‌ترین مولفه حوزه سلامت، بخش دارو است که در قالب داروخانه فعالیت می‌کند.

او افزود: سازمان بیمه سلامت، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی استان، سه ضلع اصلی ارائه خدمات در حوزه سلامت هستند که خوشبختانه همر‌های و همدلی بین آن‌ها از گذشته تا به حال به نحومطلوبی وجود داشته است و سبب جلب اعتماد عمومی به تیم سلامت استان شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استانادامه داد: ۴۳ درصد از مراجعان به پزشکان یزدی را بیماران غیربومی تشکیل می‌دهند و در برخی از صندوق‌ها از جمله صندوق بیمه روستایی،۷۲ درصد بیمه شدگان را غیربومی‌ها تشکیل می‌دهند.

اوبا اشاره به افزایش روز افزون امکانات درمانی جنوب شرق کشور گفت: اقبال عمومی به تیم سلامت یزد رو به گسترش است.

در این مراسم که با حضور مسئولان دانشگاه و استان برگزار شد از ۶ پزشک نمونه استان، محمد علی حرازی، متخصص روانپزشکی،  سید محمد میرغنی زاده، جراح عمومی، محمد باقر اولیا، فوق تخصص روماتولوژی،  سید محمد حسینی مطلق، پزشک عمومی، آرزو موسوی، داروساز، و  بهاره قیصری، داروساز، تجلیل شدند.

انتهای پیام/ی

۱۲۰۰ پزشک سطح استان با سازمان بیمه سلامت همکاری دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار