گردهمایی مدیران اجرایی مواکب اربعین حسینی فارس/افزایش تعداد موکب های فارس در اربعین امسال

مدیران اجرایی مواکب اربعین حسینی فارس گرد هم آمدند.

گردهمایی مدیران اجرایی مواکب اربعین حسینی فارس/افزایش تعداد موکب های فارس در اربعین امسال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، قاسمی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در گردهمایی مدیران اجرایی مواکب اربعین حسینی، با اشاره به افزایش تعداد موکب استان در امسال اظهار کرد: ۲ سال قبل استان فارس با ۱۱ موکب به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات ارائه کردند که پارسال به ۴۲ موکب رسید و امسال این تعداد به ۶۰ موکب افزایش یافته است.

او با بیان این که این موکبداران در عراق به صورت شبانه روزی به مردم خدمات ارائه می‌دهند، اضافه کرد: پارسال موکبداران از ۵۰ هزار زائر در یک شبانه روز پذیرایی کردند و امسال نیز پیش بینی می‌شود به ۶۰ هزار زائر خدمت رسانی صورت گیرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با بیان اینکه این گردهمایی نخستین جلسه موکبداران در سال ۹۸ است، ادامه داد: موکبداران در ابتدا ثبت نام کرده که با توجه به دستوالعمل های اعلام شده، مجوز موکبداری در اربعین  صادر شده و امروز پروانه‌ها به موکبداران تقدیم شد.

قاسمی افزود: موکب ها برای خدمت رسانی به زائران، در اوایل ماه صفر به عراق رفته و در آنجا مستقر می شوند و تا چند روز پس از اربعین نیز به زوار خدمت رسانی می کنند.

 او همچنین در این جلسه آخرین وضعیت عراق و دستورالعمل ها را اعلام کرد.

انتهای پیام/ب

جلسه مدیران اجرایی مواکب اربعین حسینی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار