انصاری‌فرد: با ۲ تیم اروپایی در تهران بازی می‌کنیم/ هدف پرسپولیس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیمی است که شایستگی بازی با تیم‌های بزرگ مانند بایرن مونیخ را دارد.

انصاری‌فرد: با ۲ تیم اروپایی در تهران بازی می‌کنیم/ هدف ما قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس همواره درگیر مشکلات مالی هستند. بدهی‌های انباشته شده‌ای از قبل وجود دارد و مدیران همیشه با این شرایط کنار آمده‌اند و افتخارات زیادی کسب شده که جای تقدیر دارد. چنین مشکلاتی همیشه بوده و از این پس نیز به همین شکل خواهد بود مگر اینکه وزیر ورزش پیگیر خصوصی سازی باشگاه‌ها شود تا این مشکلات به صورت ریشه‌ای حل شوند.

مدیر عامل جدید پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای برگزاری دیدار بین پرسپولیس و تیم‌های مطرح جهان دارد یا خیر، گفت: پرسپولیس تیمی است که شایستگی بازی با تیم‌های بزرگ را دارد. برنامه ما این است که یک یا ۲ تیم بزرگ اروپایی مانند بایرن مونیخ را به تهران بیاوریم و در حضور هواداران با آن‌ها بازی دوستانه‌ای برگزار کنیم.

انصاری فرد در خصوص جلسه امروز او با اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد: در جلسه‌ای که امروز با اعضای هیئت مدیره داشتیم مقرر شد بخشی از بدهی‌ها به ویژه پرونده‌های مالی که در‌ای اف سی داریم را پرداخت کنیم تا مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشیم. هدف گذاری ما در فصل جدید قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است. امیدوارم تصمیماتی که در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اتخاذ می‌شود را بتوانم به خوبی اجرایی کنم.

او گفت: در حال بررسی راهکار‌هایی برای درآمد زایی هستیم تا بازیکنان و کادرفنی بتوانند بدون دغدغه مالی کارشان را دنبال کنند و هواداران نگرانی از این بابت نداشته باشند.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: مراسم معارفه من در تمرین فردا برگزار می‌شود. مسلما از کادرفنی جدید حمایت می‌کنم و آن‌ها با قدرت به کارشان ادامه خواهند داد. تصمیمی برای تغییر اعضا و کارمندان باشگاه نداریم، زیرا چنین تغییری نیاز به بررسی عملکرد اشخاص دارد.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
آقا برو برای چهارمین قهرمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
اقای انصاری ما شمارو قبول داریم .محل تمرین از خودتون ندارین یک ورزشگاه ندارین پس کی میشه پرسپولیس یه ورزشگاه اختصاصی برای خودش داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
دمت گرم آقای انصاری فرد
آخرین اخبار