معاون عمرانی استاندار قزوین:

روند جذب سرمایه گذاری در استان تسهیل شود

معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه کارگروه امور زیربنایی گفت: با کاهش بورکراسی و تسریع در صدور مجوز‌ها روند جذب سرمایه گذاری در استان تسهیل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه کارگروه امور زیربنایی ضمن تاکید بر اهمیت جذب سرمایه گذار در استان، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی کشور باید از ظرفیت بخش خصوصی در سرمایه گذاری‌ها استفاده شود، تمام مدیران ارشد و میانی استان باید به این مساله واقف باشند، اما متاسفانه در این زمینه تغییر چشمگیری رخ نداده است.

او افزود: گاهی پاسخ یک درخواست سرمایه بیش از ده ماه طول می‌کشد، و این در حالی است که مصوبات قانونی بسیاری در زمینهتسهیل این موضوع وجود دارد که نتوانسته ایم از آن‌ها استفاده کنیم.

معاون عمرانی استاندار اضافه کرد : گرچه درخواست‌های سرمایه گذاری زیادی نیز به بهانه سودجویی و ایجاد ارزش افزوده وجود دارد، اما این موضوع نباید باعث شود تا با ایجاد روال سخت گیرانه موانعی برای سرمایه گذاران واقعی ایجاد کنیم.

در این جلسه درخواست‌های سرمایه گذاری از قبیل اجرای طرح بازیافت فولاد و چدن، توسعه طرح مکمل خوراک آبزیان، مکانیزاسیون کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و رای مورد نظر برای آن‌ها صادر شد.

انتهای پیام/ک

جلسه کارگروه امور زیربنایی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.