برگزاری جلسه‌ غیررسانه‌ای شورای مرکزی انجمن پخش‌کنندگان سینما/ سیستم جدید سرگروه‌های سینمایی به زودی اعلام می‌شود

جلسه شورای مرکزی انجمن پخش‌کنندگان سینما با موضوع تعیین تکلیف وضعیت سرگروه‌های سینمایی برگزار شد.

برگزاری جلسه‌ غیررسانه‌ای شورای مرکزی انجمن پخش‌کنندگان سینما/ سیستم جدید سرگروه‌های سینمایی به زودی اعلام می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بحث حذف سرگروه‌های سینمایی یا ایجاد راهکاری برای بهبود وضعیت اکران، کماکان ادامه دارد تا جایی که دیروز جلسه‌ای به همین منظور توسط شورای مرکزی پخش کنندگان سینما برگزار شد.

در این جلسه افرادی چون سعید سعدی، علی سرتیپی، مرتضی شایسته، داریوش بابائیان، محسن مسافرچی، محمد قاضی، حبیب اسماعیلی و بیژن امکانیان حضور داشتند و پس از بحث و گفتگوی فراوان به این نتیجه رسیدند که طی دو هفته آینده و در دو جلسه در خصوص حذف سرگروه‌ها به جمع بندی نهایی برسند. به این شکل که سرگروه‌هایی که پخش دارند دیگر سرگروه نباشند و یا فیلم‌ها بدون سرگروه قرارداد ببندند و به صورت آزاد اکران شوند.

حالا باید دید نتیجه این گفتگو‌ها و بیان راهکار‌های متفاوت و ارائه آن، چه بازتاب و خروجی‌ برای کلیت سینما خواهد داشت و آیا اصلاً دستورالعمل جدیدی برای این موضوع صادر می‌شود؟

در هر صورت مشکلات اکران باید حل شود؛ چون دغدغه امروز و دیروز سینمای کشور نیست و همیشه حاشیه‌های فراوانی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار