رئیس پلیس فتا پایتخت؛

مرد جوان با انتشار تصاویر خصوصی همکارش، از او انتقام گرفت

سرهنگ کاظمی از دستگیری مردی خبر داد که برای تلافی اختلاف حساب مالی با همکارش، تصاویر خصوصی وی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد.

مرد جوان با انتشار تصاویر خصوصی همکارشآ انتقام گرفتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: خانم جوانی ۳۰ ساله با در دست داشتن پرونده‌ای از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای به پلیس فتا مراجعه و با اعلام شکایت از فرد ناشناسی، اظهار کرد: ساکن شهر تهران می‌باشد و اخیراً فردی مطالب غیر واقعی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر می‌کند که انتشار این مطالب علاوه بر اینکه بر زندگی شخصی وی لطمه وارد کرده است موجب بی آبروی شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شاکی اظهار می‌داشت: این رفتار فرد ناشناس موجب شده که اطرافیانش به وی سوء ظن پیدا کرده اند، پارا فراتر گذاشته و عکس‌های خصوصی اش را در فضای مجازی شبکه اجتماعی منتشر کرده است.

وی گفت: تیم مهندس پلیس فتا وارد عمل شدند و در پایش‌های اطلاعات، ماموران پلیس فتا موفق شدند مردی ۳۰ ساله ساکن تهران را شناسایی کنند.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: ماموران پلیس فتا، متهم را به شاکی معرفی کردند و شاکی اظهار داشت که این مرد از همکاران وی است و اینکه وی چطور و چگونه تصاویر شخصی من را در اختیار دارد نمی‌دانم.

رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم گرفته شد.

این مقام انتظامی با اشاره اینکه متهم به پلس فتا دعوت شد، ادامه داد: متهم پلیس حضور در پلیس فتا در این رابطه اظهار کرد: من و شاکی همکار هستیم، پس از گذشت مدتی بین ما اختلاف مالی پیش آمد و هرچه از شاکی می‌خواستم که طبق حساب و کتاب من تسویه حساب مالی کند وی توجهی نمی‌کرد و حاضر به این کار نبود تا اینکه در موعدی از زمان، وارد اتاقش شدم و گوشی وی روی میز بود. وسوسه شدم از شاکب تلافی کنم. در کنجکاوی اول متوجه شدم که کوشی وی فاقد قفل نیستسریع وارد قسمت گالری شدم و تعدادی از عکس‌های وی را به گوشی خودم فرستادم و قبل از اینکه شاکی به اتاقش بازگردد، محل را ترک کردم.

رئیس پلیس فتا تهران با بیان اینکه متهم به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی گرفت در خاتمه گفت: استفاده از قفل‌های ورودی و رمزگذاری برروی سیستم‌های سخت افزاری وبرنامه‌های نرم افزاری خودبا عث عدم دسترسی و سوء استفاده توسط دیگران می‌شود، همانگونه که ما برای حفظ اموال شخصی و مالی خود تمهیداتی را در نظر می‌گیریم باید در این فضا به مسائل امنیتی نیز توجه کنیم.

انتهای پیام/

رفع اختلاف مالی با انتشار تصاویر خصوصی شاکی

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار