فرامرزیان: تصمیم گیری در خصوص فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، به زودی انجام خواهد شد

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان گفت: به زودی در خصوص فدراسیون‌هایی مانند والیبال که با سرپرست اداره می‌شوند، تصمیماتی می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ژاله فرامرزیان معاون مالی و منابع و توسعه وزیر ورزش و جوانان در پایان مجمع عمومی فدراسیون تنیس در خصوص خداحافظی شایسته عنوان کرد: مطبق اساسنامه جدید وزارت ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون بیش از ۲ دوره نمی‌توانند باشند.   شایسته هم بنا بر این موضوع خداحافظی کرد؛ بنابراین به زودی سرپرست فدراسیون  معرفی خواهد شد.


بیشتربخوانید: مجمع عمومی فدراسیون تنیس برگزار شد


او در مورد اینکه چه کسی ممکن است سکان تنیس کشور را بر عهده گیرد عنوان کرد: مجموعه اتفاقاتی موجب شد تا برگزاری انتخابات تنیس به تعویق بیافتد. به زودی طی جلساتی رئیس فدراسیون توسط اعضا معرفی می‌شود. در این راستا هم سرپرست فدراسیون هم مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم می‌کند. به هر حال  امیدوارم با جوانگرایی رییس جدید انتخاب شود.

وی افزود: خدمات شایسته بر کسی پوشیده نیست و او براساس اساسنامه بیشتر از ۲ دوره  نمی‌تواند ادامه فعالیت دهد. با این حال به زودی در جلساتی که خواهیم داشت برای فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند تصمیماتی می گیریم. 

فرامرزیان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود  شاسته در آینده‌ای نزدیک در وزارت ورزش و جوانان پست می‌گیرد، اظهار کرد: فردی که افراد در وزارت ورزش را  انتخاب می‌کند مقام عالی وزارت است و من در جریان این اتفاق نیستم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تنیس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار